Toon posts:

van 133Mhz-->???Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Huy GoTters,

Ik heb een computer (nee echt?) en die draait onder 133Mhz en die zou ik graag op +/- 150Mhz willen hebben. Op het mobo zelf staat zo'n schema waarmee je hem op 150Mhz (met de jumpertjes) kan zetten, maar als ik de instellingen zo zet dat tie op 150Mhz moet draaien, draait tie op 120Mhz.
Wie kan mij hiermee helpen zodat tie toch op 150Mhz kan draaien???

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag (doei)

Verwijderd

Waarschijnlijk iets niet helemaal goed ingesteld, check het nog eens zou ik zeggen, en lees de FAQ, geen greetz (of in jouw geval daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
Ga je deze vraag nu ook 3 keer posten ? >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
De multyplier en de fsb worden niet weergegeven in mijn bios, hoe kan ik dit probleem dan oplossen

P.S. en wat bedoel je met alles drie keer posten, dit is de tweede keer dat ik op GoT zit

• Juicy
Zoek de manual op op de site van Abit en zoek naar het hoofdstuk waarin de jumper-settings staan.

Verder heb je een topic over je CD-speler problemen 3 maal gepost ... Vandaar mijn opmerking.

-

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 19:39 schreef Juicy het volgende:
Zoek de manual op op de site van Abit en zoek naar het hoofdstuk waarin de jumper-settings staan.

Verder heb je een topic over je CD-speler problemen 3 maal gepost ... Vandaar mijn opmerking.
Hoezo Abit ik heb voor zover ik weet een dataexpert

• Juicy
Sorry, zat in de war met een andere topic. Vandaar dus Abit. Maar kijk even op de site van je mobo-bouwer.

-

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Zucht... niks jumpers. Pakweg een derde van de P133s zijn niet gemaakt voor een mutiplier van 2.5x, en als resultaat lopen ze dan op een 2x multiplier. Zie het maar als voorbereiding op je multiplierlock die we nu kennen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

effe errug off-topic...

vlasbaard, ik denk niet echt dat de modjes jouw icon accepteren....

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 20:20 schreef RonnieB82 het volgende:
effe errug off-topic...

Is al een discussie over geweest ;).

• Juicy
Op woensdag 19 december 2001 20:16 schreef VlasBaard het volgende:
Zucht... niks jumpers. Pakweg een derde van de P133s zijn niet gemaakt voor een mutiplier van 2.5x, en als resultaat lopen ze dan op een 2x multiplier. Zie het maar als voorbereiding op je multiplierlock die we nu kennen.
Lezen is ook een kunst ... Het gaat dus over een FSB van 133 en NIET over een P133. |:(

-

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 20:20 schreef RonnieB82 het volgende:
effe errug off-topic...

lol :o vergroot dat plaatje maar eens, is niet wat je denkt/hoopt dat het is ;)

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Op woensdag 19 december 2001 20:41 schreef Juicy het volgende:
Lezen is ook een kunst ... Het gaat dus over een FSB van 133 en NIET over een P133. |:(
Hallo ? Volgens mij is de P2B serie van Asus wel de laatste met jumpers voor FSB hoor. Dus ik denk dat we het hier wel over een p133 hebben. Aan de andere kant heb alle andere threads waar deze topicopener blijkbaar al dezelfde vraag heeft gesteld niet gelezen.

Over mijn usericon: een modje heeft een keer gezegd dat het NET kan :) Was ik bijzonder tevreden mee.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 00:10 schreef VlasBaard het volgende:

[..]

Hallo ? Volgens mij is de P2B serie van Asus wel de laatste met jumpers voor FSB hoor. Dus ik denk dat we het hier wel over een p133 hebben. Aan de andere kant heb alle andere threads waar deze topicopener blijkbaar al dezelfde vraag heeft gesteld niet gelezen.

Over mijn usericon: een modje heeft een keer gezegd dat het NET kan :) Was ik bijzonder tevreden mee.
Ik ben op een site geweest waar een plattegrond van mijn jumpertjes, maar op de plek waar jp10 moet zitten zit jp19, als ik jp10 nou kan vinden dan is het overclocken geslaagd

• Juicy
Op donderdag 20 december 2001 00:10 schreef VlasBaard het volgende:
Hallo ? Volgens mij is de P2B serie van Asus wel de laatste met jumpers voor FSB hoor. Dus ik denk dat we het hier wel over een p133 hebben.
Moet je toch eens uitleggen wat je nou bedoeld ... De P2B van Asus is een slot1 P2/P3 bordje. Wat dat nu te maken heeft met deze topic ? :?

Verder zijn er meer bordjes die dus nog echt met jumpers werken ipv een BIOS instelling ...

-

Pagina: 1