nou je ziet de titel en wat denk je en verw8 je ervan?
oja kan iemand mij uitleggen hoe dat onlien bij WoW er gaat uitzien?
oja kan iemand mij uitleggen hoe dat onlien bij WoW er gaat uitzien?
There is no magic.
Verwijderd
There is no magic.
There is no magic.
Voor WoW moet je inderdaad een maandelijks bedrag betalen, er zijn een paar MMORPG die wel gratis zijn (een voorbeeld is RuneScape, niet zo mooi maar goed daar draait het in een RPG niet echt om, het begint wel snel te vervelen) een ander MMORPG die ook gratis zal worden (nog in ontwikkeling) is PlaneShift, op www.planeshift.it (al vaker genoemd), vind je info en screeniesOp woensdag 19 december 2001 18:48 schreef The_Will het volgende:
Ik heb trouwens liever WoW omdat ik persoonlijk meer van RPG's houd dan van RTS'en. Maar het enige nadeel is dat je daarvoor moet betalen om het online te spelen (toch?)
Als dat bedrag niet te hoog wordt ben ik best bereid om het te betalen, als ik het een gaaf spel vind dan. Komt er weer een free trial van 30 dagen ofzo als je het spel nieuw koopt zodat je ff kan kijken of je het leuk vindt?
There is no magic.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
There is no magic.
Verwijderd
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Verwijderd
There is no magic.
There is no magic.
Maar er zijn wel een paar die het voor elkaar krijgen, de bedrijven moeten (lijkt mij) proberen om via sponsering de verdere onkosten er uit halen, dan krijg je kwalitatief een beter spel omdat de bedrijven dan moeten presteren om sponsers binnen te halen, de spelers komen zoiezo welOp donderdag 20 december 2001 18:43 schreef The_Will het volgende:
Kweenie of jij wel eens hebt gekeken hoe duur het is om een aantal servers waar zo'n 2000 man tegelijkertijd _goed_ op kunnen spelen neer te zetten, en daar een dusdanig goede verbinding voor weet te krijgen dat de LAG miniem is
Ik kan je een ding vertellen: DAT IS DUUUR!!!!
En ten tweede hebbie ook nog de mensen die de server moeten onderhouden, die moeten ook hun salaris hebben.
Edit: m.a.w. om kwaliteit servers te krijgen. Als het echt goede servers zijn waar je echt bijna geen LAG hebt wil ik er best voor dokken. Alleen klote van die creditcard
Waarom is men tegenwoordig niet wat creativer, zoek gewoon even om een gratiz MMORPGOp donderdag 20 december 2001 20:52 schreef The_tWiStEr het volgende:
Als WoW echt zeer goed wordt, ben ik wel bereid te betalen![]()
Echte RPG's zijn namelijk zeer vet
Alleen dat met die credit card zuigt
There is no magic.
Bij runescape gooien ze gewoon boven en onder het speelveld een banner, hoe de makers van planeshift het zullen doen weet ik nietOp donderdag 20 december 2001 21:42 schreef The_Will het volgende:
Er zijn er idd een paar die het wel voor elkaar krijgen, en ze zouden idd denk ik wel wat meer aan sponsoring kunnen besteden. Maar de vraag is: Waar gooi die banners/weet ik veel wat dan neer? Lijkt me niet dat je boven je game een balk krijgt waar om de 5 mins een andere banner hangt.
En het is natuurlijk ook gewoon een extra bron van inkomsten omdat ze weten dat de users toch wel komen. De echte die-hard Warcraft spelers gaan WoW toch wel proberen en betalen er dan dus ook voor.
Edit: M&M IX lijkt me idd super gaaf, maar ik heb liever dat HoMM IV nou eens snel uitkomt
There is no magic.
Signature?
There is no magic.
Wooooooo,Op donderdag 20 december 2001 22:04 schreef The_Will het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE!!!!
Jeezus, nu wil ik dat spel dus echt zeker weten hebben en ik ga het ook 100% zeker kopen!!!
Veel NPC's zoals verkopers, city-guards ,monsters enz.Op vrijdag 21 december 2001 14:19 schreef Tosti het volgende:
Ik vroeg me af, lopen er nou in MMORPG ook 'bots' rond? Of echt alleen human players?
Komen meestal ook vijandelijke 'bots' in voor, of dat met WoW ook zal zijnOp vrijdag 21 december 2001 14:25 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Veel NPC's zoals verkopers, city-guards ,monsters enz.
NPC: non playable character
Verwijderd
Dat zou idd wel relaxed zijn ja. Maar moet je met creditcard betalen of gewoon per giro?Op maandag 29 april 2002 11:10 schreef lisson01 het volgende:
In de PU stond een preview van wow. Je hoeft het spel niet te komen, maar je betaald wel een abo om te kunnen spelen. Waarschijnlijk zal het abbonement voor een half jaar net zo duur zijn als het spel. Dus ongeveer 50 euro voor 6 maanden.
Dat zou best relaxed zijn.
Het is een MMOPRG. Een releasdate is voor zover ik weet nog niet bekent.Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef Assmael het volgende:
is WoW een RPG?? en wanneer komt die uit???
W0000000000000000000T!!!!!!!!
There is no magic.
Die 10 dollar per maand is opzich niet zo erg als je dan geen aanschafkosten hoeft te betalenOp maandag 29 april 2002 12:26 schreef The Will het volgende:
Volgens mij is de release date idd nog niet bekend, en anders moet je even in de links kijken die in de FAQ staan
/me Will heeft eigenlijk niet zo'n zin om 10 dollar per maand te betalen
ik denk andersom, de wereld van warcraft is voor een groot deel gebasseert op de middle earth (tolkiens rijke fantasie wereldje).Op maandag 29 april 2002 12:31 schreef urf het volgende:
[..]
Die 10 dollar per maand is opzich niet zo erg als je dan geen aanschafkosten hoeft te betalenIk vind trouwens dat WoW qua chars een beetje op LOTR gaat lijken (orks, humans, elves) en dat is voor mij sowieso al een reden om het te kopen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq