Toon posts:

Warcraft III en WoW topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou je ziet de titel en wat denk je en verw8 je ervan?
oja kan iemand mij uitleggen hoe dat onlien bij WoW er gaat uitzien?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Kweenie of je wel eens screenies van andere MMORPG's hebt gezien, maar waarschijnlijk hebbie een stad, en veeeeel land met monsters, en daar zieje de anderen gewoon in rondlopen.

There is no magic.

Verwijderd

Like lineage alleen dan 3d, of check de screens

(Anarchie Online is ook een goede vergelijking kwa Gameplay lijkt me)

• The Will
Ik heb trouwens liever WoW omdat ik persoonlijk meer van RPG's houd dan van RTS'en. Maar het enige nadeel is dat je daarvoor moet betalen om het online te spelen (toch?)

Als dat bedrag niet te hoog wordt ben ik best bereid om het te betalen, als ik het een gaaf spel vind dan. Komt er weer een free trial van 30 dagen ofzo als je het spel nieuw koopt zodat je ff kan kijken of je het leuk vindt?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
heej jw ;)

maaruh mot je ook bij w3 gaan dokken?

• The Will
Voor zover ik weet niet, moeje ff op de site van Warcraft 3 kijken.

Edit: In de FAQ van Warcraft 3 staat nix over wel of niet betalen, dus het zal waarschijnlijk gewoon gratiz zijn.

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 19 december 2001 18:48 schreef The_Will het volgende:
Ik heb trouwens liever WoW omdat ik persoonlijk meer van RPG's houd dan van RTS'en. Maar het enige nadeel is dat je daarvoor moet betalen om het online te spelen (toch?)

Als dat bedrag niet te hoog wordt ben ik best bereid om het te betalen, als ik het een gaaf spel vind dan. Komt er weer een free trial van 30 dagen ofzo als je het spel nieuw koopt zodat je ff kan kijken of je het leuk vindt?
Voor WoW moet je inderdaad een maandelijks bedrag betalen, er zijn een paar MMORPG die wel gratis zijn (een voorbeeld is RuneScape, niet zo mooi maar goed daar draait het in een RPG niet echt om, het begint wel snel te vervelen) een ander MMORPG die ook gratis zal worden (nog in ontwikkeling) is PlaneShift, op www.planeshift.it (al vaker genoemd), vind je info en screenies ;)

• The Will
Als WoW echt een goede RPG wordt, en dan bedoel ik vooral storylin en veeel quests en niet zoals bij Diablo gewoon veel monsters er in kicken. Het moet dus een _echte_ RPG worden en geen Hack & Slash RPG als Diablo. Dan ben ik best bereid om er voor te betalen, mits het bedrag natuurlijk niet te hoog is.

Niet dat ik iets tegen heb op Diablo ofzo, maar ik heb niet echt behoefte aan nog zo'n soort spel waar ik dan ook nog eens voor moet dokken om online te spelen.

There is no magic.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Allebei zullen het net als alle andere blizzard games instant klassiekers worden >:)

Maarja van doorwerken hebben ze nog niet veel begrepen :Z

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
oja met warcraft3 welk ras ga je kiesen en waarom?

ik denk k de orc's of/en undead

Verwijderd

WoW zal vergelijkbaar zijn met spellen als Ultima Online, Asheron Call, Everquest.

Jammer genoeg is er nog weinig informatie beschikbaar hoe WoW AD&D regels gaat toepassen. Maar waarschijnlijk zal je allereerst een aantal rassen hebben, mensen, dwergen, elfjes, reuzen en dat soort rassen. Voor de rest zal je een groot aantal skills hebben die je kan trainen, door experience te vergaren of door de skill te trainen. Ook ligt de nadruk bij deze spellen vooral op het mass online aspect. Persoonlijk kan ik niet wachten tot WoW uitkomt. Ik kwijl nu al bij de plaatjes.

Dingen zoals quests zullen hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn in het spel, maar noodzakelijk zijn ze niet. Door het grote aantal medespelers zal je je nooit vervelen. Plus zulk soort spellen hebben een ware economie. De spelers zelf moeten dingen maken zoals wapens, protectie etc etc.

Owja tot nu toe zijn de kosten voor dit soort spellen ongeveer 22 gulden per maand ($9,99). Vaak zie ik mensen hierover klagen, dit snap ik alleen niet. Ga maar is uitrekenen. Bandbreedte plus servers die 5000 man tegelijk aankunnen. Daar hebben ze er dan ook nog is stuk of 5 van. Verder de constante ontwikkeling die het spel zal ondervinden.

Persoonlijk hoop ik op de manier zoals dat in Ultima Online gebeurt. Heel de tijd hunten voor experience vind ik niet zoveel aan. Vind het makkelijker als je echt specifiek een skill kan trainen.

Verwijderd

Topicstarter
in de PU stond al 5 rassen:
night elfs
orcs
humans
undead
demonic horde

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:38
WoW lijkt me echt vet man :9~
De eerste pics zien er veel belovend en cool er uit 8-)

The devil is in the details.

Verwijderd

WoW ga ik zoiezo spelen dat wordt echt HET beste multionlinespel dat volgend jaar uitkomt! Helaas dat de releasedate eind volgend jaar is wat waarschijnlijk nog wel een paar keer uitgesteld wordt dus reken maar op voorjaar 2003 oh en kijk ff op World of warcraft site voor screenies dan ben je het vast met me eens.... WWW.Worldofwarcraft.com

• The Will
Anne hij heeft het over World of Warcraft en jij over Warcraft ;)

En ik weet ook vrijwel zeker dat ik WoW ga kopen. Alleen die 25 piek per maand is mijn probleem, dan moet ik maar gaan werken. Ach zo'n spel verdient dat ook wel :)

Komt er eigenlijk ook een single player mode in WoW?

There is no magic.

Verwijderd

lijkt me sterk dat spel is gebaseerd op i-netgaming dus het zal denk ik niet.Voorzover ik weet kan je bij geen enkele mmorpg singleplayer spelen. Of je moet bedoelen of je buiten een party om in je eentje kan questen dat lijkt me wel....

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

hehe
ik vind de pu en dat soort bladen altijd bagger..
(is mijn mening.. flame intented :P )
er zijn idd 5 rassen,
maar er zijn er maar 4 speelbaar
die demonic horde kan je dus gewoon shrappen.
maar ja, ben nooit een voorstander van bladen geweest,
ik kijk wel heel erg uit maar Warcraft 3, en ben
echt blij dat die camera zooi, ala Z steelsoldiers en erath 2150 er uit gehaalt is.
WoW, lijkt me ook wel aardig, maar ik denk niet een hele vernieuwende MMRPG. Geef mij maar UO, AO en EQ :)

edit:
wat lichtere mening :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

W3 heeft btw ook rpg elementen; je hebt nl. hero's en die vergaren ook experience waar je ze ook mee kan opwaarderen.
Verder lijkt WoW mij echt te strak, en ga ik gauw een baantje zoeken :D

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik heb gehoord dat WoW alleen te betalen is dmv een credit card...en dat kost ook weer zoveel in de maand. Maar WoW gaat wel rulen. WC3 ga ik zeker ook aanschaffen. En de Dark Elves hebben mijn voorkeur.

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Verwijderd

Ik hoop dat WOW ook Darkelves krijgt die rulen zo ontzettend zwaar. ik hoop alleen dat het faction gebeuren wat in everquest gebruikt werd niet zo extreem gebruikt wordt (als het al gebruikt wordt) in WoW DarkElf spelen was daar echt extreem moelijk (tenminste in het begin....)

• The Will
NEEEEEEEEEEEEJ geen creditcard :( :( :( :( :( :( :(

Die heb ik niet :( , kan je er wel een hebben als 15 jarige? Nee zeker :(

There is no magic.

Verwijderd

waarom kan zo iets nou neit gratis zijn; je betaald toch al voor het spel?

• The Will
Kweenie of jij wel eens hebt gekeken hoe duur het is om een aantal servers waar zo'n 2000 man tegelijkertijd _goed_ op kunnen spelen neer te zetten, en daar een dusdanig goede verbinding voor weet te krijgen dat de LAG miniem is ;)

Ik kan je een ding vertellen: DAT IS DUUUR!!!!

En ten tweede hebbie ook nog de mensen die de server moeten onderhouden, die moeten ook hun salaris hebben.

Edit: m.a.w. om kwaliteit servers te krijgen. Als het echt goede servers zijn waar je echt bijna geen LAG hebt wil ik er best voor dokken. Alleen klote van die creditcard :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op donderdag 20 december 2001 18:43 schreef The_Will het volgende:
Kweenie of jij wel eens hebt gekeken hoe duur het is om een aantal servers waar zo'n 2000 man tegelijkertijd _goed_ op kunnen spelen neer te zetten, en daar een dusdanig goede verbinding voor weet te krijgen dat de LAG miniem is ;)

Ik kan je een ding vertellen: DAT IS DUUUR!!!!

En ten tweede hebbie ook nog de mensen die de server moeten onderhouden, die moeten ook hun salaris hebben.

Edit: m.a.w. om kwaliteit servers te krijgen. Als het echt goede servers zijn waar je echt bijna geen LAG hebt wil ik er best voor dokken. Alleen klote van die creditcard :(
Maar er zijn wel een paar die het voor elkaar krijgen, de bedrijven moeten (lijkt mij) proberen om via sponsering de verdere onkosten er uit halen, dan krijg je kwalitatief een beter spel omdat de bedrijven dan moeten presteren om sponsers binnen te halen, de spelers komen zoiezo wel ;)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als WoW echt zeer goed wordt, ben ik wel bereid te betalen >:)
Echte RPG's zijn namelijk zeer vet *D

Alleen dat met die credit card zuigt :(

• White Dust

White Dust

Op donderdag 20 december 2001 20:52 schreef The_tWiStEr het volgende:
Als WoW echt zeer goed wordt, ben ik wel bereid te betalen >:)
Echte RPG's zijn namelijk zeer vet *D

Alleen dat met die credit card zuigt :(
Waarom is men tegenwoordig niet wat creativer, zoek gewoon even om een gratiz MMORPG ;) er zijn er echt wel een aantal (goed, de meesten zijn nog in Beta, maar dat is WoW ook), kijk maar even naar een paar replys hier boven, die van www.planeshift.it :9 , en probeer anders www.game2k.com eens, ik ben tenminste niet van plan om een spel voor 100 gulden en dan ook nog een maandelijks bedrag te betalen, dan hou ik het wel bij single RPG's (Might and Magic IX :9~ )

• The Will
Er zijn er idd een paar die het wel voor elkaar krijgen, en ze zouden idd denk ik wel wat meer aan sponsoring kunnen besteden. Maar de vraag is: Waar gooi die banners/weet ik veel wat dan neer? Lijkt me niet dat je boven je game een balk krijgt waar om de 5 mins een andere banner hangt.

En het is natuurlijk ook gewoon een extra bron van inkomsten omdat ze weten dat de users toch wel komen. De echte die-hard Warcraft spelers gaan WoW toch wel proberen en betalen er dan dus ook voor.

Edit: M&M IX lijkt me idd super gaaf, maar ik heb liever dat HoMM IV nou eens snel uitkomt :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op donderdag 20 december 2001 21:42 schreef The_Will het volgende:
Er zijn er idd een paar die het wel voor elkaar krijgen, en ze zouden idd denk ik wel wat meer aan sponsoring kunnen besteden. Maar de vraag is: Waar gooi die banners/weet ik veel wat dan neer? Lijkt me niet dat je boven je game een balk krijgt waar om de 5 mins een andere banner hangt.

En het is natuurlijk ook gewoon een extra bron van inkomsten omdat ze weten dat de users toch wel komen. De echte die-hard Warcraft spelers gaan WoW toch wel proberen en betalen er dan dus ook voor.

Edit: M&M IX lijkt me idd super gaaf, maar ik heb liever dat HoMM IV nou eens snel uitkomt :(
Bij runescape gooien ze gewoon boven en onder het speelveld een banner, hoe de makers van planeshift het zullen doen weet ik niet :? maar volgens de pagina zal je niets hoeven te batalen, downen en spelen, mischien gooien zij met de mail wat reclame (wat mij niet veel uitmaakt, zet ik gewoon nog even een ander adres op voor reclame mail :) )

Edit Ach, we hebben het al in meerdere topics gehad over M&M IX en HoM&M IV ;)

• The Will
Spam boxje hebbik al lang - gewoon zo'n hotmail adresje wat je tog nooit bekijkt waar je dan opeens paar 100 meeltjes hebt. En dan beginnen ze te zeiken dat je meelbox vol zit en blijf je er nix aan doen wordt een deel gedelete. Is heel handig hoef je er zelf nix aan te doen >:)

En idd M&M IX en HoMM IV zijn al vaak aan bod gekomen ;) - Maar het zijn ook wel spellen die het waard zijn/worden.

There is no magic.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

MODEM CARNAGE :P
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss033.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss034.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss035.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss036.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/images/WoW/screens/october/ss037.jpg

Signature?

• The Will
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE!!!!

Jeezus, nu wil ik dat spel dus echt zeker weten hebben en ik ga het ook 100% zeker kopen!!!

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op donderdag 20 december 2001 22:04 schreef The_Will het volgende:
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE!!!!

Jeezus, nu wil ik dat spel dus echt zeker weten hebben en ik ga het ook 100% zeker kopen!!!
Wooooooo, :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Inderdaad HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik vroeg me af, lopen er nou in MMORPG ook 'bots' rond? Of echt alleen human players?

B-)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
lijkt op drakan....... :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 21 december 2001 14:19 schreef Tosti het volgende:
Ik vroeg me af, lopen er nou in MMORPG ook 'bots' rond? Of echt alleen human players?

B-)
Veel NPC's zoals verkopers, city-guards ,monsters enz.

NPC: non playable character

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sapperdeflap!!! Dat ziet er ERG goed uit!!! :9~ :9~ :9~

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

Hmm,..alleen maar npc's. Dus geen AI players?

btw, die pix zijn :9~ :9~ :9~

B-)

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 21 december 2001 14:25 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Veel NPC's zoals verkopers, city-guards ,monsters enz.

NPC: non playable character
Komen meestal ook vijandelijke 'bots' in voor, of dat met WoW ook zal zijn :? of dat je echt elk ras kunt spelen en andere mensen in elkaar hakken, lijkt mij dat er zeer veel 'evil' karakters in voorkomen :?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Ik wil dus echt zeker weten beide spellen hebben. Warcraft 1 en 2 heb ik al zeer vaak gespeeld dus dat gaat met 3 ook wel gebeuren denk ik. En ik ben voor WoW best bereid elke maand 10 euro ofzo te betalen als het maar niet met creditcard hoeft. Moet ik die ook eerst weer aanschaffen :(

Verwijderd

In de PU stond een preview van wow. Je hoeft het spel niet te komen, maar je betaald wel een abo om te kunnen spelen. Waarschijnlijk zal het abbonement voor een half jaar net zo duur zijn als het spel. Dus ongeveer 50 euro voor 6 maanden.
Dat zou best relaxed zijn.

• urf
  • Niet online

urf

Op maandag 29 april 2002 11:10 schreef lisson01 het volgende:
In de PU stond een preview van wow. Je hoeft het spel niet te komen, maar je betaald wel een abo om te kunnen spelen. Waarschijnlijk zal het abbonement voor een half jaar net zo duur zijn als het spel. Dus ongeveer 50 euro voor 6 maanden.
Dat zou best relaxed zijn.
Dat zou idd wel relaxed zijn ja. Maar moet je met creditcard betalen of gewoon per giro?

Verwijderd

is WoW een RPG?? en wanneer komt die uit???
W0000000000000000000T!!!!!!!!

• urf
  • Niet online

urf

Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef Assmael het volgende:
is WoW een RPG?? en wanneer komt die uit???
W0000000000000000000T!!!!!!!!
Het is een MMOPRG. Een releasdate is voor zover ik weet nog niet bekent.

Correct me if i'm wrong :)

• The Will
Volgens mij is de release date idd nog niet bekend, en anders moet je even in de links kijken die in de FAQ staan ;)

/me Will heeft eigenlijk niet zo'n zin om 10 dollar per maand te betalen :(

There is no magic.

• urf
  • Niet online

urf

Op maandag 29 april 2002 12:26 schreef The Will het volgende:
Volgens mij is de release date idd nog niet bekend, en anders moet je even in de links kijken die in de FAQ staan ;)

/me Will heeft eigenlijk niet zo'n zin om 10 dollar per maand te betalen :(
Die 10 dollar per maand is opzich niet zo erg als je dan geen aanschafkosten hoeft te betalen :) Ik vind trouwens dat WoW qua chars een beetje op LOTR gaat lijken (orks, humans, elves) en dat is voor mij sowieso al een reden om het te kopen :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Je moet zeker een vast bedrag per maand betalen voor dat WoW :?

• urf
  • Niet online

urf

Hierbij ff wat info van de FAQ op www.worldofwarcraft.com

When will the game be released?
We have not yet announced a release date for World of Warcraft. MMORPGs are vast and complex; we want to make sure that we take the time necessary to develop a game that will meet the high standards that our developers and fans have come to expect from Blizzard games.

Will there be monthly fee to play the game?
Yes; however, we are still investigating our business model and have not yet determined what the fee will be.

Why isn't World of Warcraft free?
World of Warcraft will require a fee to play. This fee will be used to support the costs associated with the high-quality levels of service, support, and ongoing content creation that we are planning for World of Warcraft.

How will the game be distributed or sold?
Gamers will be able to purchase World of Warcraft at retail outlets, online sites, or directly from Blizzard Entertainment. However, in order to play you will need to sign up for a monthly account.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 29 april 2002 12:31 schreef urf het volgende:

[..]

Die 10 dollar per maand is opzich niet zo erg als je dan geen aanschafkosten hoeft te betalen :) Ik vind trouwens dat WoW qua chars een beetje op LOTR gaat lijken (orks, humans, elves) en dat is voor mij sowieso al een reden om het te kopen :)
ik denk andersom, de wereld van warcraft is voor een groot deel gebasseert op de middle earth (tolkiens rijke fantasie wereldje).
Pagina: 1