Toon posts:

s3 trio32/64 en gforce2 mx400 clonen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dus in win XP mijn beeld te clonen maar ik krijg een error in apparaat beheer bij mijn s3 kaartje.
Het moet kunnen, maar ik denk dat XP hem als primair beeldscherm ofzo wil instellen, en dan wil het niet echt.
iemand een iedee hoe ik dit kan oplossen?
want ik kan nu helemaal niks met die 2e kaart en monitor, maar als ik mijn gforce eruit pleur, dan ziet hij hem wel als primaire video kaart en doet ie het wel.
alvast bedankt

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:53
Die oude troepkaartjes werken toch niet meer als 2nd display device onder WinXP?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wel, want toen ik op google zat te zoeken voor drivers kwam ik in een soort forum terecht waar iemand met precies de zelfde combinatie video kaart prima prestaties had.

Verwijderd

Topicstarter
of moet ik soms wat in mijn bios veranderen??
het gaat gewoon om dual screen hé, maar dat snapt men denk ik wel.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmz had ooit ergens gelezen dat je dan die PCI als Primaire OPstart Videokaart moest maken...en die AGP als 2de...Windows ken je dan tot zover weer aanpassen dat je AGP videokaart weer alles moet doen..

Dus kijk ffies in je bios met iets van First Video ofzow

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 19:32 schreef ThaNetRunner het volgende:
hmz had ooit ergens gelezen dat je dan die PCI als Primaire OPstart Videokaart moest maken...en die AGP als 2de...Windows ken je dan tot zover weer aanpassen dat je AGP videokaart weer alles moet doen..

Dus kijk ffies in je bios met iets van First Video ofzow
Bedankt, dat was het.
Ik moest daarna alleen bij eigenschappen van beeld de agp op primair zetten en twinview van mijn gforece aanzetten.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem , alleen in mijn bios kun je dat niet instellen (compaq he, :r). Weet iemand een andere manier?

Verwijderd

nou?????

Verwijderd

tsjonge jonge , en dat noemt zich tweakers...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 22:53 schreef loekie2002 het volgende:
tsjonge jonge , en dat noemt zich tweakers...
Niet flamen hé :D
Pagina: 1