Hotmail Spam :r

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Ik heb sinds 2 weken ofzo opeens veel last van spam op mn hotmail adres.. Alle maanden daarvoor kreeg ik nauwelijks iets, en nu zo 5 van die rotzooi mailtjes per dag.. Die filter werkt ook niet echt lekker.. Heb mn hotmail adres nergens staan in mn browser ofzo, hoe kan het nou dat ik van de ene op de andere dag opeens zoveel reclame krijg :?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Uhm je 'vrienden' :?

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 17:53 schreef Pizzaman het volgende:
Uhm je 'vrienden' :?
Onwaarschijnlijk.. en 't zijn ook geen newsletters ofzo, maar gewoon ranzige spam..

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op woensdag 19 december 2001 17:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk.. en 't zijn ook geen newsletters ofzo, maar gewoon ranzige spam..
ik krijg sinds kort op mijn icq allemaal spam over sex enzo...echt dom...en elke keer een ander UIN dus ik blijf ze op mijn ignore list zetten...(en ja ik kan het uitzetten dat ik alleen msg ontvang van mensen op mijn list)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• .GoO
Op woensdag 19 december 2001 17:57 schreef Windhoosje het volgende:

[..]

ik krijg sinds kort op mijn icq allemaal spam over sex enzo...echt dom...en elke keer een ander UIN dus ik blijf ze op mijn ignore list zetten...(en ja ik kan het uitzetten dat ik alleen msg ontvang van mensen op mijn list)
Ik heb op allebei mn pc's ICQ.. de ene heeft er heel veel last van, en de andere niet..

Maar mn pizza is er :9~

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Ik heb het sterke vermoeden dat de hotmail adressen database gehacked of verkocht is of zo. Ik heb een MSN account waarmee ik niet op public lists sta, m'n mail adres zelf sta ik ook op geen enkele public list mee, en daar krijg ik iedere week minimaal 1 spammail op. Terwijl dus alleen een paar collega's dat mail adres kennen, en zij melden me niet aan voor ranzige shit of zo, dat weet ik 100% zeker. Verder gebruik ik dat hele mail adres niet.. en toch komt er spam op.. rara hoe kan dat...

Exact expert nodig?

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op woensdag 19 december 2001 17:59 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat de hotmail adressen database gehacked of verkocht is of zo. Ik heb een MSN account waarmee ik niet op public lists sta, m'n mail adres zelf sta ik ook op geen enkele public list mee, en daar krijg ik iedere week minimaal 1 spammail op. Terwijl dus alleen een paar collega's dat mail adres kennen, en zij melden me niet aan voor ranzige shit of zo, dat weet ik 100% zeker. Verder gebruik ik dat hele mail adres niet.. en toch komt er spam op.. rara hoe kan dat...
Ook krijg ik weleens spam op mijn mail...en dan wordt het lijkt wel aan iedereen verstuurd waar het adres eindigd op 'soneramail.nl' ofzo...

echt dom!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Daar hebben die lui speciale progjes voor denk ik.
Ze maken gewoon allemaal random namen met @hotmail.com erachter en ze versturen die shit gewoon.
Ik heb er ook regelmatig last van. :r :(

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 19 december 2001 18:07 schreef Raikane het volgende:
Daar hebben die lui speciale progjes voor denk ik.
Ze maken gewoon allemaal random namen met @hotmail.com erachter en ze versturen die shit gewoon.
Ik heb er ook regelmatig last van. :r :(
Ja dat dacht ik ook, maar ze hebben gewoon een berg 'to' namen erin gezet, zeg maar van crazy_a tot crazy_z, maar t waren echt geen vage probeersels of zo. Dit was gewoon doelbewust gestuurd naar een zooitje mensen. Hoe komen ze aan mijn adres, als niemand die er eventueel misschien misbruik van zou kunnen gaan maken het weet? (abuse wilde me daar ook geen antwoord op geven hoor, ik heb ze gemaild, krijg je het standaart antwoord terug hoe je spam kan blocken, en dat je nooit op 'remove me' links moet klikken. Ik weer teruggemaild dat ik wel weet hoe dat werkt en zo, maar dat ik wil weten _hoe_ ze aan mijn email adres zijn gekomen. En vervolgens krijg ik gewoon hetzelfde antwoord |:()

Exact expert nodig?

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 14:13
Mijn hotmail adres begint met jh (voorletters). Ik heb een keer een spambericht gehad waar alle adressen te zien waren (cc ipv bcc). Ze hadden echt fucking veel random adressen gepakt die begonnen met jh (je verzint het niet). Ik heb het filter voor ongewenste post hoog staan. Werkt perfect. Ik krijg verder ook geen boeiende mail op hotmail dus is het altijd lekker makkelijk leegmikken (gebeurd ook automatisch) :)

no animals were harmed during the production of this message

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat dacht je van al die irritante forward mailtjes. En de hele meuk stuurt al die zooi gewoon door met alle adressen er nog in. Stel ik ben spammer, en ik krijg zo'n mailtje. Hoppa, allemaal het adressenbestand in.

Als mensen zich nou eens aan een paar regels zouden houden, zou het een hele hoop onzin mail schelen. Vandaag ook weer, had een vriend van me een mailtje naar een man of 15 gestuurd, gewoon wat funny stuff. Krijg ik nog geen 2 uur later een mailtje van een meisje, die ik heel niet ken, en ook helemaal niet wil kennen, met exact dezelfde plaatjes. Ze had mijn adres gewoon uit dat 1e mailtje gevist, en naar al die mensen weer doorgestuurd. Later op de dag kreeg ik nog een mailtje, en toen heb ik maar een pissig mailtje terug gestuurd, waar ze dacht dat ze mee bezig was.

Verwijderd

Ach....dat hotmail is een grote spam zooi heb ik het idee.
Ik heb iets van 5 adressen:
1 zonnet
1 tiscali
1 wanadoo
1 wolmail
en 1 hotmail.

Alle mail adressen heb ik ingevuld bij allerlei mailing lists, BEHALVE mijn hotmail adres, die heb ik puur voo MSN. Ik krijg ook regelmatig dingen op de bovenste 4 adressen die ik gewoon meteen wegflikker. Hier heb ik echter zelf om gevraagd, ik ben namelijk geabbonneerd op veeel mailing lists.

Uitsluitend mijn Hotmail-adres heb ik dus nergens achter gelaten. En het is juist het Hotmail adres waar ik dagelijks de meest irritante mailtjes op krijg waar IK NIET OM VRAAG. Bij al die andere mail adressen heb ik nergens last van, terwijl ik die juist 'verspreid' over het internet. Ja OK, eens in de maand krijg ik er weleens een op een van de 4 mail adressen.

• Predator
  • Laatst online: 13:16

Predator

Suffers from split brain

Ik heb ergens een mail die ik vroeger vaak gebruikte en nu zit ik om 1 of andere reden ook ergens op een kut maillijst.

Mails ->
meer potentie
langere penis :) <- ie is al lang genoeg })
diploma's kopen
dubieuze belegingen
verzekeringen
...

Dat komt gewoon doordat als je je registreerd op sommige site en je email MOET invullen om een paswoord te krijgen.
Dan gebruiken ze die gewoon voor die shit.

Staat er soms zo doodleuk bij reply met UNSUBSCRIBE als je geen emails meer wil krijgen.
Je kan natuurlijk niet reply'n want die addressen bestaan niet.

[paranoia]
Misschien doen ze hier op GOT het ook ;)
[/paranoia]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Heb ook al last van spam op mijn "gewone" hotmail adres.
Komt idd ook door die vrienden die FW FW FW FW mails rondsturen. Vreselijk irritant,en je krijgt het ze niet afgeleerd! Heb gelukkig nog wat backup yahoo en zo.
Ik zag pas wel dat er opeens de optie om alle emailadressen met een of ander domein ( bv @blaablaa.com ) te blocken. Scheelt ook weer,want spammers hebben op een domein honderden emailadressen..

Spam sucks :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Spam krijg ik ook laatste weken inderdaad
voorheen met filters ging goed,maar denk dat hotmail
weer ns wat veranderd heeft :(

GRRRR MS/MSN

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik gebruik dat hele Hotmail niet... Alleen al om spam... Voor mail op Inet heb ik Hetnet :)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op woensdag 19 december 2001 21:51 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Dat komt gewoon doordat als je je registreerd op sommige site en je email MOET invullen om een paswoord te krijgen.
Dan gebruiken ze die gewoon voor die shit.
juist voor dit soort zaken heb ik 1 hotmailadres aangemaakt. Ik kijk er nooit in behalve als ik een password o.i.d. van een site moet krijgen. Dan vis ik uit die honderen spam mailtjes het betreffende mailtje, en klaar = kees.

Dat account blijft toch wel actief omdat er altijd zooi op binnen komt.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Inderdaad, schijtziek word ik ervan.

Gister ook weer, freecumingsluts. (hoe verzinnen ze het).

Ik ben g*dverdomme de hele dag (oke das een beetje overdreven) bezeig om me te unsubscriben.

Pure schande :(

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Unsubscriben helpt echt niet. Dan weten ze alleen zeker dat jouw e-mail adres ook een echt geldig adres is... heel handig.

Of je krijgt het later onbestelbaar terug.

Mijn hotmail adres -die ik helaas periodiek moet checken omdat er wat creaties van mij op het net rondzwerven met dat adres en er regelmatig feedback op komt- staat op een cd-rom met 15 miljoen e-mail adressen.

En die cd-rom is errug populair bij spammers. Ik krijg er elke dag 40 mailtjes op. Gelukkig is dat een simpele actie: kruisje delete all, press OK ;)

Dit dus.

• Genghis Khan
  • Niet online
Dat spam gaat nog wel... Die FW mailtjes zijn alleen zo irritant :r.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17

bloasfist

Slot-A Crew

Op woensdag 19 december 2001 21:51 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Ik heb ergens een mail die ik vroeger vaak gebruikte en nu zit ik om 1 of andere reden ook ergens op een kut maillijst.

Mails ->
meer potentie
langere penis :) <- ie is al lang genoeg })
diploma's kopen
dubieuze belegingen
verzekeringen
...
Hm.. die eerste 4 heb ik ook heel veel. Daar word je na een half jaar wel ziek van hoor!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 16:50 schreef bloasfist het volgende:

[..]

Hm.. die eerste 4 heb ik ook heel veel. Daar word je na een half jaar wel ziek van hoor!
Die krijg ik ook :( :r
Ik krijg iedere dag minstens 2 van die mailtjes en nooit op een mailing list gestaan. Een nieuw e-mailadres nemen helpt niet, want binnen een paar weken krijg je daar ook spam. :(

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb 5 hotmail adressen, en 2 ervan zijn echte spamadressen geworden in de loop der tijd.... in totaal krijg ik op die beide zo'n 40-60 berichten per dag binnen aan amerikaanse rotzooi spam......

In elk geval is het usenet een grote boosdoener, en sommige mailinglists hebben ze ook doorverkocht.
Het is inderdaad wel een heelvaag iets dat van alle gratis mailproviders het bijna uitsluitend hotmail is die hieraan bloot staat! terwijl ik bijvoorbeeld bij mailcity en mail.com geen enkel spam mailtje kan vinden.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik krijg ook dagelijks zo'n lading shit
maarja daar is dat adres voor bij mij :P

Verwijderd

Ik vin het egt gelul wat hotmail doet....

Ik krijg dr geloof ik 8 per dag!!!!!!

En vroeger kreeg ik noooit spam.... :?

Verwijderd

Reply helpt niet echt volgens mij ... al moet ik zeggen dat ik als ik niets te doen heb ook maar ff al die irritante spam's ga zitte replyen... ach je moet toch wat te doen hebbe *D

Verwijderd

Teveel mensen weten niet dat men Messenger kan gebruiken met hun eigen
e-mailadres. Dit komt omdat de standaard registratieprocedure niet aangeeft
dat er een andere mogelijkheid is dan het aanmaken van een Hotmailaccount.
Als zeer ervaren internetter en computergebruiker ben ik ook in deze val
gelopen en had ik een tijd lang een Hotmail account waar ik niet tevreden
over was en dat als e-mailaccount volledig overbodig was, er kwam veel
reclame in binnen en mensen zagen niet mijn juiste e-mailadres. De
oplossing: maak een .NET paspoort aan via:
http://register.passport.com/reg.srf?lc=1043

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z&#039;n best

Ik heb dus hetzelfde...! :(

"Would you like a bigger penis?" Nee bedankt...
"Buy your mastersdegree online!" Ik ben dus hard aan het leren voor een Bachelorsdegree, en dan zou ik zomaar een Masters (ff tussendoor HBO = bachelor - Universiteit = masters) kunnen kopen??? Pleur op!

Ik word hier echt niet goed van.

Gelukkig gebruik ik m'n hotmail bijna niet, want ik heb gewoon email via m'n provider, daar overigens nooit Spam op ontvangen... :)

Tevens word ik niet goed van domme mensen die (kennelijk) mijn email adres hebben. Van die mensen die denken dat je echt een nieuwe telefoon krijgt als je een mailtje doorstuurt naar 10 vrienden... RIGHT!
Pagina: 1