Bijna altijd als ik een file gedownload heb en ik wil hem uitpakken dan zegt ie dat de file corrupt is. Als ik dan op een andere pc dat bestand uitpak doet ie het gewoon in 1 keer. Soms als ik een heleboel rars aan het uitpakken ben zegt het uitpakproggie telkens dat er weer een andere file korrupt is en soms na genoeg keren proberen pakt ie het wel gewoon uit. Als het dan wel uitgepakt is, is vaak het bestand meestal grote .bin file fucked en daar kom ik dan pas achter als het gebrand is 
Ook sommige bestanden die ik gewoon op cd's heb staan waarvan ik 100% zeker weet dat ze het doen, doen het niet. Dat zijn meestal van die Installshield bestanden.
Ik heb al een paar keer geprobeerd de hele schijf te formateren en opnieuw in te delen in partities maar telkens kreeg ik dit probleem weer.
Ook nu ik winXP er weer op wil zetten geeft ie errors en zegt ie telkens weer over een ander bestand dat die niet gekopieerd kan worden. En altijd is het weer na genoeg keren proberen lukt het wel.
Specs:
IBM 40gig
MSI K7T-266 Pro raid
AMD 1333
256mb DDR
Ook sommige bestanden die ik gewoon op cd's heb staan waarvan ik 100% zeker weet dat ze het doen, doen het niet. Dat zijn meestal van die Installshield bestanden.
Ik heb al een paar keer geprobeerd de hele schijf te formateren en opnieuw in te delen in partities maar telkens kreeg ik dit probleem weer.
Ook nu ik winXP er weer op wil zetten geeft ie errors en zegt ie telkens weer over een ander bestand dat die niet gekopieerd kan worden. En altijd is het weer na genoeg keren proberen lukt het wel.
Specs:
IBM 40gig
MSI K7T-266 Pro raid
AMD 1333
256mb DDR