Toon posts:

HDD naar de klote?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bijna altijd als ik een file gedownload heb en ik wil hem uitpakken dan zegt ie dat de file corrupt is. Als ik dan op een andere pc dat bestand uitpak doet ie het gewoon in 1 keer. Soms als ik een heleboel rars aan het uitpakken ben zegt het uitpakproggie telkens dat er weer een andere file korrupt is en soms na genoeg keren proberen pakt ie het wel gewoon uit. Als het dan wel uitgepakt is, is vaak het bestand meestal grote .bin file fucked en daar kom ik dan pas achter als het gebrand is :(

Ook sommige bestanden die ik gewoon op cd's heb staan waarvan ik 100% zeker weet dat ze het doen, doen het niet. Dat zijn meestal van die Installshield bestanden.

Ik heb al een paar keer geprobeerd de hele schijf te formateren en opnieuw in te delen in partities maar telkens kreeg ik dit probleem weer.

Ook nu ik winXP er weer op wil zetten geeft ie errors en zegt ie telkens weer over een ander bestand dat die niet gekopieerd kan worden. En altijd is het weer na genoeg keren proberen lukt het wel.

Specs:
IBM 40gig
MSI K7T-266 Pro raid
AMD 1333
256mb DDR

Verwijderd

Heb je je hdd al eens gescanned op beschadigde clusters of op andere fouten ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Jeps ik heb checkdisk echt ontiegelijk vaak gedaan en soms wel fouten, maar die repareerde ie ook weer en meestal gewoon geen fouten.
Met zo'n grote scandisk scan gaf ie helemaal geen fouten aan.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Predator

Suffers from split brain

Ligt niet aan je HDD...

Als ie slechte sectoren heeft of zo...
Haal je hem wel goed binnen ?

Probeer die cd's es in een andere cdrom

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 10:20
Op woensdag 19 december 2001 19:00 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Ligt niet aan je HDD...

Als ie slechte sectoren heeft of zo...
Haal je hem wel goed binnen ?

Probeer die cd's es in een andere cdrom
Hij zegt net dat de files die hij heeft gedownload wel werken op een andere pc ...

Misschien problemen met je geheugen ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met die IBM tool ff de hardeschijf 2 keer volledig gecheckt en vindt geen enkele fout. Ook heb ik ff andere ide kabel geprobeerd en dat was het niet.

Zou het misschien aan mijn mobo of geheugen kunnen liggen en zoja hoe kom ik daar achter?

Verwijderd

Het is 99% zeker je geheugen (ik heb excact etzelfde gehad)

Prop er ff ander geheugen in

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Predator

Suffers from split brain

Download een memtest proggy en test je mem dan eens.
Proggy

heb je anders last van errors in programma's of zo ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1