Een paar dagen terug leek mijn IBM 7200rpm 20gb harddisk te zijn overleden. Hij maakte raar klop geluiden en uiteindelijk zag de bios em niet meer. Hij werd aangeduidt als een hd van 539 gb ( hehe was dat maar waar ) en uiteindeilijk kreeg ik de melding "Primary Hard disk fail"
In ieder geval had ik gelukkig nog alle data op een andere schijf staan, een maxtor ook 7200 rpm en 40gb.
Wat nu het geval, ik heb gewoon weer een nieuwe gekocht een WD 7200rpm 20 gb en daarop alles nieuw weer geinstalleerd.
Nu had ik toch nog wat gegevens staan op die IBM schijf die ik eigenlijk wel wou, dus ik stop em er bij, secondary master, en tot mijn stomme verbazing draait de schijf weer gewoon normaal. Ik heb em opnieuw gepartioneerd, geformateerd en er Windows 98 opgezet.
Nu kan ik gewoon via de Bios even bepalen of ik Windows XP kies of Windows 98.
Mijn vraag is nu, en ik hoor daar graag meningen over,
moet ik deze hd toch maar opsturen naar IBM of is er een
kans dat ie even tijdelijk vastzat en dat er geen vuiltje
aan de lucht is ??? Hij doet nu alweer 2 dagen normaal en
ook de installatie van windows98 liep prima.
Wat zou ik moeten doen ????
In ieder geval had ik gelukkig nog alle data op een andere schijf staan, een maxtor ook 7200 rpm en 40gb.
Wat nu het geval, ik heb gewoon weer een nieuwe gekocht een WD 7200rpm 20 gb en daarop alles nieuw weer geinstalleerd.
Nu had ik toch nog wat gegevens staan op die IBM schijf die ik eigenlijk wel wou, dus ik stop em er bij, secondary master, en tot mijn stomme verbazing draait de schijf weer gewoon normaal. Ik heb em opnieuw gepartioneerd, geformateerd en er Windows 98 opgezet.
Nu kan ik gewoon via de Bios even bepalen of ik Windows XP kies of Windows 98.
Mijn vraag is nu, en ik hoor daar graag meningen over,
moet ik deze hd toch maar opsturen naar IBM of is er een
kans dat ie even tijdelijk vastzat en dat er geen vuiltje
aan de lucht is ??? Hij doet nu alweer 2 dagen normaal en
ook de installatie van windows98 liep prima.
Wat zou ik moeten doen ????