Trage strond...

Pagina: 1
Acties:

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sorry als dit bij sommige mensen een beetje rauw op hun dak komt vallen vanwege de nieuwe state-of-the-art servers en setup, maar waarom is de GoT regelmatig zo traag als dikke strond door een smalle trechter??
Nee, het ligt niet aan mijn verbinding..
Op het moment dat ik dit post is er echt niet doorheen te komen!

Wat is er aan de hand?!

Verwijderd

En ik maar denken dat het aan wxs ligt dat het zo moeizaam gaat . . .

• Hans
  • Niet online
:o :o Sorry :o :o

Ik zal nooit meer zo stout zijn om jullie van trage strond te betichten, want er schijnt nml een probleem te zijn bij de Amsterdam Internet Exchange waardoor het Nederlandse Internet verkeer een beetje trubbels heeft. Zie voor meer info hier:
http://announce.widexs.nl/index.php3?action=detail&id=112

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Maar nu wil ik toch eens weten wat strond is.. :)

Volgens Vuurwerk veroorzaakte een router die het uitgaande verkeer doorstuurt voor packetloss, deze zou oorspronkelijk de 16de gerepareerd worden, maar ik hoorde gister dat dat alweer verzet is naar de 26ste. Dit zou in ieder geval al wat moeten schelen...

• Hans
  • Niet online
Ja, eh, stronD, stronT, tis allemaal even ranzig :)

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
deze zou oorspronkelijk de 16de gerepareerd worden, maar ik hoorde gister
dat dat alweer verzet is naar de 26ste
Sjeesus... Wat is dat voor ranzige support dan... Nog erger dan Rukspees... Dit soort fouten horen gewoon binnen 48 uur opgelost te worden... :(

Verwijderd

3 minuten om dit threadje te laden...

das wel erg lang..

• Hans
  • Niet online
Daar had ik dus ook last van. Tis inmiddels al 10x beter :)

Verwijderd

euhm.... sneller? na 8 uur is het nog steeds minuten wachten. Wat ik niet begrijp is de reactie zoals door widexs gegeven. Ze zeggen namelijk dat het een surfnet router is, en wij als modemers zitten over het algemeen niet op het surfnet netwerk. (vuurwerk heeft uberhaupt geen directe surfnet link).

update: sorry, iets te snel geweest. Lag nie taan een surfnet router, maar aan een FE board bij AMX-IX (sara), maar dan blijft de vraag waarom t.n. de laatste tijd traag is....

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

Jag

Traag? Nergens last van met mijn ISDN lijn. Ik haal de 7.5 Kb per sec als ik een draad neerhaal. En dat is dicht in de buurt van de max 8.0 Kb per sec.

Jag

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Traagheid: Ik heb hier ook bij andere "Vuurwerk hosted" sites last van. Zowel oude UUNet IP adressen (bv. www.vuurwerk.nl ) als nieuwe Versa IP adressen (bv. tweakers.net/fok/gamer).

Ik heb dit getest vanaf verschillende providers waaronder UUNet en Xs4all. Overal hetzelfde resultaat.

Femme heeft trouwens ooit opgemerkt dat het vanaf Zonnet (eigendom van Versatel) als een speer werkt. (Stond ergens als een reactie op een Frontpage posting).

• bloody
  • Laatst online: 19:13

bloody

0.000 KB!!

heb er ook vaak last van. ik zit op surfnet.

nope

Pagina: 1