Adframe Topics......BAH

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50
Stuffis Generalis staat er al vol van en nu Internet ook al! Elke keer weer 10 topics:

Adframe ligt eraf!
Adframe doet het weer!

En dan niet 1..neeeee dan dringt het niet goed door! Gelijk 10 van dezelfde topics plaatsen!!

Ik heb 1 topic gepostst vlak nadat Adframe was begonnen. Daar waren ongeveer 80 replies op. Iedereen die een beeetje actief Tweakt moet dus weten wat Adframe is!!

Wat we nu krijgen is dat elke keer als Adframe weer down gaat er weer een halfe zool is die een topic opent!!! :( En daar stoor ik me erg aan! Vooral omdat in bv Stuffis Generalis geen normale vraag meer wordt beantwoord!! Alleen maar die achterlijke Adframe topics. :( BAH

Zouden jullie daar wat aan kunnen doen??
THX

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Ik ben dan wel geen GoT moderator maar ik weet wel dat er geen tijd is om dat soort dingen 24/7 in de gaten te houden. Wat je het beste kunt doen is die gasten die dat doen even een mailtje te sturen met de vraag of ze hun topic de volgende keer óf niet óf als het dan zo nodig moet in het Internet forum planten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het viel mee met de AdFrame-topics, totdat er deze ochtend ineens een stuk of vier opstonden. Tot gisteren liepen er, geloof ik, maar twee topics over AdFrame. Het is gewoon irritant dat de mensen die een nieuwe posting starten het verdommen om eerst te kijken of er reeds zo'n posting loopt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online
Lieve Adjes,

Check aub het internet-forum nogmaals. Zelfs ik vind dat het aantal AdFrame-postings een beetje uit de hand begint te lopen. :(

B.v.d.!!!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Rick heeft ff lopen snoeien, beter zo?

Verwijderd

Prima weer en excuses van mijn kant ik had ook zo'n topic maar lees zelden S.G. Bij mij was op een gegeven moment geen pagina meer te lezen door die adserver. Daardoor raakte ik een beetje aan de kook, vandaar ook de topic. Was nie rot bedoeld...

BTW No 100 geloof ik...

• The Legend
Thx Rick......het was nodig :)
Deze kan weg dacht ik zo!

• pven
  • Niet online
Thx!

Uiteraard klaagt men nu dat er erg veel topics dicht zijn gegooid, maar die topics komen echt allemaal op hetzelfde uit. (AdFrame doet het wel/niet, referenties zijn wel/niet weg, etc..)

• The Legend
Bedankt Rick....die oplossing van 1 topic is perfect !! ;) THX

Pagina: 1