Toon posts:

upload chello 250 kb/s>16kb/s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt om een ftp server te maken maar als ik dan aant uploaden bent dan doet hij over 1mb 4 seconden(250 kb/s ongeveer).
maar na 1 of 2 minuten is dit weer 12 kb/s ofzo enzo blijft het.
ik heb een com 21 modem van chello,die van mij hecht zich niet aan mac adressen dus dat is mooi meegenomen.
maar weet iemand mischien hoe je die upload gewoon hoog maakt??ik weet dat er wel een manier ergens moet bestaan

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
Is toch altijd zo als je download?

Ik heb hier 56K in het begin trekt hij zo'n 15kb/s maar na een aantal minuten is dat weer 5-4kb/s.

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Topicstarter
maar ik wil mn UPload hoger hebben,mn download is wel goed

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Uhm... ik kijk naar wat je al gepost hebt en besluit dan niet te antwoorden en slechts heel hard UTFS, RTFM, en SNZDV (stel niet zulke domme vragen :P) te schreeuwen. Bijvoorbeeld :):
Op zondag 16 december 2001 12:47 schreef mark_m het volgende:
ik snap het niet hoor als ik op alt+print screen druk gebeurt er niks,maar waar is dat plaatje dan??

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik neem aan dat chello gewoon een uploadlimiet heeft, net zoals @home

dat je even 250kb/s ziet staan, kan liggen aan de software die je gebruikt (en dus geen goed gemiddelde kan berekenen) of dat de capping van chello pas na een tijdje z'n werk doet

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je upload kan niet hoger dan 16 kbyte/s. Als jouw server eerst een hoger getal aangeeft, dan is dat omdat windows even tegen jou liegt.

Chello limiteerd de upload namelijk op 128 kbit/s ofwel kbyte/s. In de praktijk haal je o.a. door overhead maar iets van 12 tot 14 kbyte/s. En daar mot je het mee doen....

Er zijn trouwens ADSL abbo's die meer bieden. MXStream FAST (Hfl 175) levert 256 kbit/s ofwel 32 kbyte/s. Hoger kan ook, maar ook voor een hogere prijs per maand.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Bigs
  • Niet online
Het kan best zijn dat dat modem jou pas na een tijdje capped. Sommige routers doen dat ook met traffic shaping, zo kun je kleine hoeveelheden data snel downloaden, maar als je grotere hoeveelheden download word het gewoon gecapped.

• flat
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 17:29 schreef maartena het volgende:
Chello limiteerd de upload namelijk op 128 kbit/s ofwel kbyte/s. In de praktijk haal je o.a. door overhead maar iets van 12 tot 14 kbyte/s. En daar mot je het mee doen....
kbit != kbyte

128kbit/s = 16kbytes/s
dus dat klopt redelijk ja

edit: oh wacht, ik zie dat je dit zelf ook weet ja, waarschijnlijk ben je gewoon een getalletje vergeten te typen :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Cap bij Chello voor upload kun je niets aan doen, einde verhaal.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Dit is gewoon een burst, waar ie even het gemiddelde van aangeeft. Waarschijnlijk iets in cache, of dat ie na een langere periode pas een goed gemiddelde kan geven. (statistiek: hoe meer ijkpunten, des te nauwkeuriger het gemiddelde)

Modems van Chello zijn gelimiteerd tot de 128kbps upstream. Dat is dus 16k/sec. Meer haal je niet. Punt.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Wat een vraag.
Als je dit nu nog niet weet na 3 jaar bestaan van hetgeen dat Chello heet.
16 KB.
en geen cent meer bij Chello !
Probeer hem niet op te voeren, want ze gooien je eruit.
Pagina: 1