HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Gelukkig gaat 'downhill' Rennie beter afOp woensdag 19 december 2001 17:16 schreef Renegade het volgende:
De score dus...![]()
De eerste [url=http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=425447]trollen[/me] zijn alweer gesignaleerd.
* RenegadeOp woensdag 19 december 2001 17:19 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat 'downhill' Rennie beter af
edit:
Ik heb er trouwens in gereageerd, en tegenover RobzQ even een opmerking bijgezet dat hij met klachten over de moderaties beter hier in /16 terechtkon.
Ik heb er trouwens in gereageerd, en tegenover RobzQ even een opmerking bijgezet dat hij met klachten over de moderaties beter hier in /16 terechtkon.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dank daarvoor..Op woensdag 19 december 2001 17:21 schreef Renegade het volgende:
[..]
* RobzQ![]()
edit:
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
En het werkt ook nog !?!Op woensdag 19 december 2001 18:09 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Dank daarvoor..
Ik heb ook nog even gekeken, en een deel van mijn 22 puntjes er tegenaangegooid
En ik ben gelukkig niet de enige die af en toe niet helemaal wakker is
*gaaaap* oeps ik heb wel vakantie maar zal toch wel moeten gaan modden 
Heb vandaag zelfs haast niet m'n eigen pctje gezien
Heb nu al het gevoel da'k van alles mis
Heb vandaag zelfs haast niet m'n eigen pctje gezien

Heb nu al het gevoel da'k van alles mis
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Heb jij alles waar robzq voor staat van +3 naar 0 teruggemodtOp woensdag 19 december 2001 22:00 schreef Mecallie het volgende:
[..]
En het werkt ook nog !?!
Ik heb ook nog even gekeken, en een deel van mijn 22 puntjes er tegenaangegooid
En ik ben gelukkig niet de enige die af en toe niet helemaal wakker is![]()
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dat kan niet 1 persoon. Dat moeten meerdere personen geweest zijn die de moderatie hebben uitgevoerd (alhoewel een adje kan meerdere keren de zelfde persoon modden).Op donderdag 20 december 2001 09:49 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Heb jij alles waar robzq voor staat van +3 naar 0 teruggemodt
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Een moderatie van een reactie kan per user slechts eenmaal geschieden.Op donderdag 20 december 2001 09:49 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Heb jij alles waar robzq voor staat van +3 naar 0 teruggemodt
- Ik kijk als user naar een reaktie van jou.
- Ik geef (bijvoorbeeld) een -1.
Als ik na mijn beoordeling terug zou gaan naar jouw reaktie, en daarna nog een keer hetzelfde zou doen wordt mijn beoordeling daarna keurig genegeerd.
De enige uitzondering hierop zijn de hierboven al door wauskes genoemde adjes
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
In aansluiting op het verhaal van Renegade:
Eens, maar om nog even door te gaan op de Adjes opmerking, ik kan mij niet voorstellen dat die dat doen of gedaan zouden hebben.
Doorgaans bemoeien Adjes zich niet met FP posts en reacties, alleen als er sprake is van misbruik (warez links en dat soort spul). En buiten dat, doorgaans zal een adje in de betreffende post aangeven wat ie gedaan heeft en waarom (behalve als een post getrashed wordt).
De eerste post van RobzQ is gewaardeerd met:
De tweede:
Dus die is gewoon vaak gemod.
Eens, maar om nog even door te gaan op de Adjes opmerking, ik kan mij niet voorstellen dat die dat doen of gedaan zouden hebben.
Doorgaans bemoeien Adjes zich niet met FP posts en reacties, alleen als er sprake is van misbruik (warez links en dat soort spul). En buiten dat, doorgaans zal een adje in de betreffende post aangeven wat ie gedaan heeft en waarom (behalve als een post getrashed wordt).
De eerste post van RobzQ is gewaardeerd met:
code:
1
2
| Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, Totaal: 1 / 5x |
De tweede:
code:
1
2
3
4
5
6
| Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, +1: Inzichtvol, +1: Interessant, -0.80: Ondergewaardeerd, -0.67: Flamebait, +0.57: Grappig, +0.50: Ondergewaardeerd, +0.44: Ondergewaardeerd, +0.40: Interessant, 0: Gemodereerd, -0.33: Troll, +0.31: Inzichtvol, -0.29: Troll, +0.27: Inzichtvol, +0.25: Interessant, +0.20: Inzichtvol Totaal: 1.85 / 18x |
Dus die is gewoon vaak gemod.
Is het niet zo dat sommige adjes toch wel eens bij bepaalde moderaties die een hele lage weging hebben dat ze toch wel eens iets van 10 tot 15 moderaties er tegenaan gooien?? (dit heb ik namelijk wel eens meegemaakt).Doorgaans bemoeien Adjes zich niet met FP posts en reacties, alleen als er sprake is van misbruik (warez links en dat soort spul). En buiten dat, doorgaans zal een adje in de betreffende post aangeven wat ie gedaan heeft en waarom (behalve als een post getrashed wordt).
Misschien zal het aan mij liggen maar ik dacht dat dat soms nog wel gebeurde
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Tja, weet ik niet, ik zou alleen kunnen zeggen: vraag het eens op LA ofzo of TFF?Op donderdag 20 december 2001 13:14 schreef wauskes het volgende:
[..]
Is het niet zo dat sommige adjes toch wel eens bij bepaalde moderaties die een hele lage weging hebben dat ze toch wel eens iets van 10 tot 15 moderaties er tegenaan gooien?? (dit heb ik namelijk wel eens meegemaakt).
Misschien zal het aan mij liggen maar ik dacht dat dat soms nog wel gebeurde
Pagina: 1