Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 03 januari 2002 16:05 schreef rig0r het volgende:
Jij hebt em nu, hoe bevalt ie ??
Hoi,
Ik heb hem NU ja, en hij bevalt supergoed.
Geen ghosting , moet je wel v-sync aanzetten in games en je moet gewoon op de native res. draaien(1280x1024).
Als je in 3dmark 2001 nature draait , val je stijl achterover van de schitterende beeldkwaliteit.
DVD's afdraaien met mijn radeon 8500 gaat echt super op deze monitor,is echt een schitterend gezicht.
In 2D is hij gewoon super , nog nooit zo relaxed gewerkt.
Draai hem overigens wel via DVI ipv. VGA.
Als je zo een monitor hebt moet je wel via DVI draaien , er is wel dergelijk een verschil waar te nemen.
Maar echt zeer tevreden , schitterende monitor.
Ik heb hem NU ja, en hij bevalt supergoed.
Geen ghosting , moet je wel v-sync aanzetten in games en je moet gewoon op de native res. draaien(1280x1024).
Als je in 3dmark 2001 nature draait , val je stijl achterover van de schitterende beeldkwaliteit.
DVD's afdraaien met mijn radeon 8500 gaat echt super op deze monitor,is echt een schitterend gezicht.
In 2D is hij gewoon super , nog nooit zo relaxed gewerkt.
Draai hem overigens wel via DVI ipv. VGA.
Als je zo een monitor hebt moet je wel via DVI draaien , er is wel dergelijk een verschil waar te nemen.
Maar echt zeer tevreden , schitterende monitor.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Mooi
!
Final question : waar heb je em gekocht, ik kon em zo gauw niet vinden namelijk bij de gebruikelijke shops. Ik zag iets van b2net, heb je hem daar vandaan ? Enneh wat heb je er voor betaald ?
Thx again !
Final question : waar heb je em gekocht, ik kon em zo gauw niet vinden namelijk bij de gebruikelijke shops. Ik zag iets van b2net, heb je hem daar vandaan ? Enneh wat heb je er voor betaald ?
Thx again !
Bij www.B2net.nl kan je hem inderdaad bestellen.
Kost alleen wel iets van fl. 3900,-
EX BTW!!!!!
Je kan daar ook de 1600SW kopen , kijk voor reviews van deze bij www.hothardware.com en www.gamepc.com
de 1600 SW is een 17,4 inch breedbeeld TFT en kost bij b2net iets van fl. 3500 INCL. BTW
Kost alleen wel iets van fl. 3900,-
EX BTW!!!!!
Je kan daar ook de 1600SW kopen , kijk voor reviews van deze bij www.hothardware.com en www.gamepc.com
de 1600 SW is een 17,4 inch breedbeeld TFT en kost bij b2net iets van fl. 3500 INCL. BTW
Verwijderd
Je kan zeggen wat je wil, maar ik zag het meteen. De behuizing, de knopjes, de voet, de specs, .... Dit is gewoon de LG 882LE.
Bij www.pcdirect.be in de prijslijst voor 1376 EUR, maar wel via parallelle import want dit model wordt in België en Nederland niet door LG ingevoerd.
Een beetje een buitenbeentje blijkbaar dit type. Het lijkt enkel maar in Duitsland officieel te bestaan.
Bij www.pcdirect.be in de prijslijst voor 1376 EUR, maar wel via parallelle import want dit model wordt in België en Nederland niet door LG ingevoerd.
Een beetje een buitenbeentje blijkbaar dit type. Het lijkt enkel maar in Duitsland officieel te bestaan.
18,1 " is wel superrelaxed en SGI zit allang in de TFT LCD schermen markt, dus die zullen er wel wat van kunnen!
|Specs|
gebeurt wel eens vaker bedrijven die van de grote boyz onderdelen gebruiken zoals dell sony onderdelen gebruikt.
(ps als het niet zo is laat het ff weten
)
(ps als het niet zo is laat het ff weten
Sterker nog, ze gebruiken geen Sony onderdelen, maar laten (o.a.) Sony zo'n heel scherm gewoon zelf maken (ander logo'tje d'r op, klaar)Op vrijdag 04 januari 2002 22:01 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
gebeurt wel eens vaker bedrijven die van de grote boyz onderdelen gebruiken zoals dell sony onderdelen gebruikt.
(ps als het niet zo is laat het ff weten)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1