Toon posts:

Beste intel 815ep chipset koeling?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik krijg (maandag besteld, nog niet in huis helaas :'( ) een ABIT ST6 met de intel 815EP chipset.
nou gaat er nu een celeron 900@zoveel mogelijk in en later een celeron tualatin 1200 of 1300mhz. Nou worden alle chip`s vrij warm en deze ook en daarom wil ik hem extra koelen, hoe koeler hoe beter. Maar ik heb geen zin om in een oud koelrib te gaan zagen zodat de aansluitingen passen dus wil ik er een die ervoor gemaakt is.
eigenlijk zie ik weinig van die koelers. welke is nou aan te raden en waar koop ik die dan?

Thanx!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-05 23:02

freshy98

Atari

wat wil je nu precies koelen dan? de 815ep chipset of de CPU? kom er ff niet helemaal uit nl.

Verwijderd

Topicstarter
de chipset.
de processor is al watergekoeld.
het chipset-koelribje kan je doormiddel van 2 pennetjes eraf halen en dus andere erop zetten, maar, welke?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer? :'(

Verwijderd

heb er een videokaart heatsinkje op geplakt met thermal tape, maar warm word dat ding echt niet hoor

msi 6337 EPT pro

Verwijderd

Topicstarter
no more tips??? :'(

Verwijderd

Doe gewoon een 4/4 fannetje er op ik heb een delta 4cm by 4cm en 2 cm hoog je hoort niets en de airflow is echt vet veel voor zo dingetje

Verwijderd

Blue orb lappen en erop zetten? Werkte bij mijn Abit KT7A RAID perfect, moest alleen de pinnen wel een beetje aanpassen.
Anders wat plexiglas om je standaard blokje heen en die ook aan de waterkoeling hangen.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 09:21

DynaMikeY

1976 Kever 1300

i815EP wordt niet heet.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Op woensdag 19 december 2001 19:51 schreef Mr.Vanz het volgende:
WIN XP zuigt !!! zoals mijn vriendin
Dat weten we allemaal al hoor :P

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

*zucht* dat ding word niet warm, maar als je dan toch wilt collen koop dan een alpha 153 heetie ofzo, kijk maar bij oc-shop

edit:
hebben ze niet zie ik net....

Verwijderd

Topicstarter
boeie dat ie niet warm wordt, ik wil gewoon weten welke het beste is.
Pagina: 1