Toon posts:

inbelprobleem (error 691)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik spel af en toe een beetje helpdesk bij mensen,mar nu heb ik een probleem waar ik niet uit kan komen.
is waarschijnlijk een simpel antwoord.

k:ik zou daar internet instaleren,heel leuk en aardig het verliep niet himmel vlekkeloos maar k. nu is alles zo ver dat je gewoon naar netwerk omgevingen kan gaan en daar het net op kan. dmv een standaard windows connection.
maar elke keer als je connecte zei hij dat het wachtwoord+/username niet goed was. ook kan ik bij eigenschappen de tcp/ip instellingen niet instellen. nu is het een win 95 upgrade naar 98 pc en was communicatie in het configuratiescherm/software/windows update niet himmel goed. dus heb ik dat uit gefinkt en opnieuw erop gezet van win 98. maar nog kon ik geen tcp/ip instellingen neerzetten..het is wanadoo free internet.

a)heeft het met het probleem van tcp ip temaken?
b)wat kan ik er aan doen zo ja en nee.?

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
nobody? :'(

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 18:57
Zet ff de dhcp uit in je netwerkomgeving.

start-->instellingen-->netwerk-->tcp/ip instellingen-->tabblad WINS aanklikken--> kiezen voor winsomzetting/winsresolutie uitschakelen(bovenste optie) werkt geheid !

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
dan moet alles weer werken?

thnx dan

als het niet werkt laat ik het horen.

Verwijderd

Topicstarter
het mocht niet baten...nog iemand een idee

:?

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem gehad: error 691 cannot establish connection, check your password.

De oplossing is niet zo moeilijk, kijk maar eens op www.technet.com en zoek op "error 691 dial-up" het antwoord komt dan zo naar boven. Samengevat moet je het bestand setupx.dll (uit mijn hoofd) uit de .cab files halen en opnieuw op je pc'tje zetten. Anyway, op technet staat het uitgebreider. Geholpen? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen vroeg weer naar die mensen toe en probeer het opnieuwe ;)

bedankt

Verwijderd

Topicstarter
kun je het ietb duidelijker uitleggen hoe ik kan vinden welke .cab ik moet hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
ik ehb het bestnda gevonden! ;)

Verwijderd

Topicstarter
het mocht wederom niet baten :(

nej hij gaf nu meer errors volgens mij een brakke windows versie.. upgrade ofzo...

ik heb nu ookal andere providers geprobeerd.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Loop deze stappen anders een door:
• Client 4 M$ netwerken opnieuw installeren ("Deze computer" -> "Configuratiescherm" -> "Netwerk").
• Zoeken naar *.pwl bestanden en die verwijderen.
• Wachtwoord copy/pasten
• Zorg dat het wachtwoord niet ouder is als een half jaar (hierdoor onstaan ook wel eens problemen).

En probeer het dan nog eens...

Klein p.s.je Is idd waarschijnlijk ook een brakke win install.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
alles al gecontroleerd.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Gecontroleerd of ook daadwerkelijk vervangen want met alleen bekijken redt je het niet in dit geval.
Die Client is echt belangrijk...Die zorgt er namelijk voor dat je je bij bepaalde servers kunt inloggen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Alles geprobeerd wat anderen & technet aandragen? Na (inmiddels 7 dagen) zou ik toch echt win vanaf scratch installen, niet leuk maar vaak wel de beste oplossing bij dit soort problemen... succes :)

Verwijderd

Topicstarter
die mensen willen er nog even over denken. (dus of ze windows er opnieuw opwillen )waarom weet ik niet maar toch.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Hebben ze ISDN?? Ik neem aan dat Wanadoo gebruik maakt van CLI, dus weet je zeker dat je op het goede telefoonnummer uitbelt?

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Topicstarter
nej ze hebben geen isdn
Pagina: 1