Toon posts:

66Mhz Laptop geheugen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een laptop die ik nu met wat meer geheugen wil upgraden. Het soort geheugen wat ik hiervoor nodig heb is:
"128MB 66MHz SDRAM DIMM"

Alleen kan ik dit dus echt nergens vinden!
Maar nu hoorde ik laatst dat je ook sneller geheugen erin kan zetten??
Klopt dit??

Zo ja, wat kan ik dan er in zetten?

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 21:27

Eboman

Ondertitel

een 100 Mhz Dimm moet er ook in kunnen, draait dan gewoon langzamer. Let wel dat je van die mini dimm's nodig hebt. Het makkelijkst is om even op www.dane-elec.com kijken daar hebben een configuration wizard gebaseerd op je pc type.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 17:05 schreef Eboman het volgende:
een 100 Mhz Dimm moet er ook in kunnen, draait dan gewoon langzamer. Let wel dat je van die mini dimm's nodig hebt. Het makkelijkst is om even op www.dane-elec.com kijken daar hebben een configuration wizard gebaseerd op je pc type.
Komt DIT uit..
En dan??

Weet iemand ook misschien waar ik die online kan bestellen? (als het kan internationale shop)

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 21:27

Eboman

Ondertitel

Even een leverancier opzoeken die Dane-Elec levert, kijk even in de pricewatch onder dane-elec modules. En dan het part-nr vermelden en bestellûh maar. B-)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
moet het perse van dat merk?
Of kan het ook wat universeeler??
Waar moet ik dan precies voor zoeken??

En bij de pricewatch staan geen INTERNATIONALE shops hoor!
Dat is wel een vereiste namelijk :)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Volgens mij kun je er ook gewoon een zgn. SO-DIMM inzetten.
O.a. Norrod verkoopt dit
Ik heb dit ook besteld voor mn laptop, en als het niet mocht werken, dan geven ze je geld terug.
256 MB kost daar overigens 125 piek.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Pagina: 1