Toon posts:

Voltmod GF2 Ti

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt, maar kan geen duidelijke plaatjes en resultaten krijgen. Is het mogelijk het voltage dat door de core EN de memory loopt te verhogen?
Heeft iemand dit hier wel eens gedaan? Hoeveel verder kon hij overgeklokt worden? En wat voor een koeling had je?

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

^^^up^^^

Dit was ik ook al aan het zoeken... kon derhalve ook niks vinden... zelfs al op google enz. gezocht, kan alleen info over de GF3/TI vinden... :'(

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Weet je dan waar je moet solderen? Ik heb nog niemand gehoord die zijn kaart wilde riskeren om het uit te vinden. Daarentegen is er wel een Radeon 8500 voltmod, dus misschien dat je geluk krijgt.

MechWarrior || Monsters Game

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 20 december 2001 14:53 schreef GambitRS het volgende:
Weet je dan waar je moet solderen? Ik heb nog niemand gehoord die zijn kaart wilde riskeren om het uit te vinden. Daarentegen is er wel een Radeon 8500 voltmod, dus misschien dat je geluk krijgt.
Als ik de info had waar en wat, dan wil ik het best proberen... ik kan best solderen, dat is het probleem niet, maar de posities van het een en ander (zoals de Power resistors etc) baren mij zorgen...

Verwijderd

Ik heb wel iets gevonden!: http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html
Maar geldt die vmod van die gts ook voor de ti?

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 20 december 2001 18:18 schreef Got het volgende:
Ik heb wel iets gevonden!: http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html
Maar geldt die vmod van die gts ook voor de ti?
euh... tjah, deze kwam ik ook tegen, maar het is geen GTS, maar een MX ... dus ik denk niet dat we hier iets aan hebben... ;(

[edit]
|:( ik moet beter lezen... er worden _zowel_ een MX als een GTS besproken... ik denk dat het design van de TI afwijkt eerlijk gezegt...

Verwijderd

Topicstarter
de resultaten staan er niet eens fatsoenlijk bij...
voor en na de mod...

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op vrijdag 21 december 2001 00:10 schreef NoStra het volgende:
de resultaten staan er niet eens fatsoenlijk bij...
voor en na de mod...
Jawel... lees maar eens goed, maar ik denk dat je bedoeld in een overzicht? met voltmod hebben ze er nog 10mhz uit kunnen slepen...
Pagina: 1