Heb een probleem met een HP Illuminated Internet keyboard
dat bij een Hp machine zit.
Op het toetsenbord zelf staat alles anders dan op een normaal toestenbord. bijv. op de 8 staat nu een haakje en geen * teken.
Tevens zitten er nog multimedia knoppen op en het apparaat is enorm groot.
Het toetsenbord werkt maar de combinatie van de toetsen klopt dus niet. De hele indeling is anders en bijv het *-teken bij de 8 is vervangen door een ( (haakje)
Maar als ik op Shift + 8 druk dan krijg ik wel een sterretje !
Ik heb ook al de nieuwste driver eroplos gelaten maar dit had geen effect.
Ook heb ik de landinstellingen ook al veranderd van Nederlands naar Engels en de toestenbordindeling ook al aangepast naar VS internationaal, maar ook dit helpt niet
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand hier ook problemen mee ??????
dat bij een Hp machine zit.
Op het toetsenbord zelf staat alles anders dan op een normaal toestenbord. bijv. op de 8 staat nu een haakje en geen * teken.
Tevens zitten er nog multimedia knoppen op en het apparaat is enorm groot.
Het toetsenbord werkt maar de combinatie van de toetsen klopt dus niet. De hele indeling is anders en bijv het *-teken bij de 8 is vervangen door een ( (haakje)
Maar als ik op Shift + 8 druk dan krijg ik wel een sterretje !
Ik heb ook al de nieuwste driver eroplos gelaten maar dit had geen effect.
Ook heb ik de landinstellingen ook al veranderd van Nederlands naar Engels en de toestenbordindeling ook al aangepast naar VS internationaal, maar ook dit helpt niet
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand hier ook problemen mee ??????
🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+