Falcon 4.0 Boxed Versie te koop bij Dixons!

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Er waren nogal wat mensen die moeite hadden met het vinden van de normale boxed vesie van Falcon 4.0 (inclusief 500+ pagina handleiding).

Deze week heb ik bij Dixons in Hoofddorp 3 originele Falcon 4.0 Box versies zien liggen voor 30,- per stuk.

Ik meld het maar even :) Misschien dat ik er zelf ook nog 1tje koop - mijn eigen Falcon 4.0 handleiding uit Dec '98 begint een beetje uit elkaar te vallen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hopelijk valt er hier ook nog eentje te vinden :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Dat spel roeleert maar het loopt wel vaak vast :( maar ik woon veel tever weg :( jamer want ik wil het wel ( aleen die handlijding idd is het koopen waard)

Verwijderd

Als iemand er recentelijke nog ergens eentje heeft zien liggen, zou je het dan ff hier kunnen neerzetten. Ben nog steeds opzoek... :'(

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

toen ik op zoek was naar falcon 4 vorig jaar, kwam ik bij de dynabyte om te vragen of zer hem hadden. die gast zeri dat als ie ze had, hij ze meestal na een tijdje toch weer kwijt was, maar dat de belangstelling toxh te laag was om het permanent in de winkel te hebben.

dus ik zou snel zijn

(dit was dus in Enschede)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Bij ons bij de Dixons en bij de FRS hebben ze zo'n pakket met 3 vliegspellen, met onder anderen Falcon 4. Waarschijnlijk zit er dan niet zo'n vette handleiding bij. ;(

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• DarkShadow
  • Laatst online: 14:18
hehe, die zit er wel bij maar dan op cd, gewoon uitprinten op school, heeft een vriend van mij gedaan, mooi boekwerk je ervan gemaakt, netjes ingebonden 8-)

Verwijderd

Net gebelt naar Dixons Enschede, en ze hadden 'm niet meer :'(

Weet iemand overigens of er niet Onofficiele handleidingen zijn van Falcon 4.0 die je bijvoorbeeld gewoon bij een boekenwinkel kan bestellen ?

En/of heeft die handleiding van Falcon 4.0 een aparte ISBN nummer ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je koopt gewoon een boek, met als extra een CD-ROM, tenminste, dat lijkt er zo op als ik het hoor. :D

🌞🍃

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:12

steveman

Comfortabel ten onder

Falcon 4.0 met handleiding, my unicorn :'(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 13:09

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb m :)!
Dat wordt vanavond weer es lekker gamen.

- B.L.A.A.T. -

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op donderdag 04 april 2002 15:48 schreef TheFruitNerd het volgende:
Ik heb m :)!
Dat wordt vanavond weer es lekker gamen.
waar hebbie em vandaan? :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 15:43 schreef DataBeest het volgende:
Je koopt gewoon een boek, met als extra een CD-ROM, tenminste, dat lijkt er zo op als ik het hoor. :D
Klopt, het gaat me eigenlijk alleen maar om dat boek / die handleiding.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:32
Dacht dat ik het wel vaker gezegd had maar kijk eens op www.dimensionplus.nl en dan bij pc budget games, €13,65. Zou wel even bellen of deze daadwerlijk met papieren handleiding komt.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Waarschijnlijk niet. De enige versie met de 500+ pagina handleiding in boekvorm is de originele "Boxed Versie" (de blauwe Falcon 4.0 doos). Falcon 4.0 is ook verschenen in een "3-in-1 value pack" met daarin B-17 II, Falcon 4.0 en EAW en daar staat de handleiding als PDF file op de CD.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb een paar weken geleden ook Falcon 4.0 Boxed gekocht (CD had ik al, maar zonder de dikke manual begin je er niet veel mee :P) voor € 13,95. Wat ook neerkomt op 30 gulden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

En waar heb je hem dan wel niet gekocht ? ;)

• Captain Pervert
Oja |:(
Stom :)
Dimension Plus in Groningen.
Ik weet niet of dat een particuliertje is, of dat er meerdere zaken van zijn?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

k bedankt, heb 'm net besteld, nu maar hopen dat hij nog op voorraad is.

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 14:22
hey keistrak man, ik heb em ook net besteld bij dimension plus in groningen.
Da's de versie met 'da big book' (quote van die lui daar) en hij was bij mij dus op voorraad. Zo te zien hebben ze wel gelijk een overvloed aan klanten, dus geen idee hoe lang het nog gaat duren :)

Only dead fish go with the flow

• mca2
"da big book" is dat de us versie...ofwel met ringband? Dan moet ik namelijk ook eens rappo zo'n ding bestellen.

Laat even weten alstie binnen is.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik geloof dat de ringband versie in Nederland nauwelijks te krijgen is geweest. Is het de ringband versie?? dan bestel ik hem direct!!

• Captain Pervert
Nee, ik heb hem dus ook van Dimension Plus en het is gewoon een 'paperback'. Zo noem je dat toch? Een kartonnen cover met plastic coating waar alle bladzijden ingelijmd zitten.

Dus gewoon een doodordinaire oldskool manual, nix bijzonders :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Das jammer.. ik had gehoopt op de ringband versie van bij mijn handleiding is de lijn nu los aan het laten. Misschien toch maar een box kopen voor fun :)

Verwijderd

Ik heb 'm inmiddels binnen btw, hij was dus nog wel op voorraad toen ik 'm bestelde.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 23:29 schreef IamBernie het volgende:
Ik heb 'm inmiddels binnen btw, hij was dus nog wel op voorraad toen ik 'm bestelde.
Nou daar ben ik blij om :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 23:29 schreef IamBernie het volgende:
Waar heb je hem besteld?

• mca2
Waar heb je hem besteld?
www.dimensionplus.nl gok ik

Verwijderd

Dat heb je goed gegokt :)
Pagina: 1