Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
dus ik zou snel zijn
(dit was dus in Enschede)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Weet iemand overigens of er niet Onofficiele handleidingen zijn van Falcon 4.0 die je bijvoorbeeld gewoon bij een boekenwinkel kan bestellen ?
En/of heeft die handleiding van Falcon 4.0 een aparte ISBN nummer ?
🌞🍃
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat wordt vanavond weer es lekker gamen.
- B.L.A.A.T. -
waar hebbie em vandaan?Op donderdag 04 april 2002 15:48 schreef TheFruitNerd het volgende:
Ik heb m :)!
Dat wordt vanavond weer es lekker gamen.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Klopt, het gaat me eigenlijk alleen maar om dat boek / die handleiding.Op donderdag 04 april 2002 15:43 schreef DataBeest het volgende:
Je koopt gewoon een boek, met als extra een CD-ROM, tenminste, dat lijkt er zo op als ik het hoor.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Stom
Dimension Plus in Groningen.
Ik weet niet of dat een particuliertje is, of dat er meerdere zaken van zijn?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Da's de versie met 'da big book' (quote van die lui daar) en hij was bij mij dus op voorraad. Zo te zien hebben ze wel gelijk een overvloed aan klanten, dus geen idee hoe lang het nog gaat duren
Only dead fish go with the flow
Laat even weten alstie binnen is.
Dus gewoon een doodordinaire oldskool manual, nix bijzonders
Verwijderd
Nou daar ben ik blij omOp zondag 21 april 2002 23:29 schreef IamBernie het volgende:
Ik heb 'm inmiddels binnen btw, hij was dus nog wel op voorraad toen ik 'm bestelde.
Waar heb je hem besteld?Op zondag 21 april 2002 23:29 schreef IamBernie het volgende:
Ik heb 'm inmiddels binnen btw, hij was dus nog wel op voorraad toen ik 'm bestelde.
www.dimensionplus.nl gok ik