Ik ben nu in het bezit van een LG 795 FT+, een mooie flatron monitor. Maar ik heb sinds de aankoop last van een vage waas aan de randen van mijn scherm. Ook al is mijn monitor opgewarmd (30 min ong.) dan nog is het zo. Ik heb alle opties in het OSD menu geprobeerd en het is niet weg te krijgen. Nu vroeg ik mij dus af of het misschien aan mijn videokaart lag, of dat het aan de monitor lag. Ik heb een MSI 8806 TNT2 Pro 32 MB, dus niet echt de nieuwste kaart. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben gehad. Ik heb al een mailtje naar de service van LG gestuurd, maar voordat ik echt boos ga worden wilde ik dit effe vragen.
PS. ik heb niet de mogelijkheid om het met andere pc's te testen, omdat ik die niet heb. (behalve mijn 486) Ik heb het al wel getest met een S3 4 MB AGP kaart, maar dat beeld is niet echt super, dus daarmee kan ik het niet controleren.
PS. ik heb niet de mogelijkheid om het met andere pc's te testen, omdat ik die niet heb. (behalve mijn 486) Ik heb het al wel getest met een S3 4 MB AGP kaart, maar dat beeld is niet echt super, dus daarmee kan ik het niet controleren.
edit:
En met wazig bedoel ik dat de bijvoorbeeld op de frontpage van t.net het contrast tussen rood en grijs in de linkerkolom zeer slecht is. Al sleep ik het venster naar het midden zie je een duidelijk verschil in quality
En met wazig bedoel ik dat de bijvoorbeeld op de frontpage van t.net het contrast tussen rood en grijs in de linkerkolom zeer slecht is. Al sleep ik het venster naar het midden zie je een duidelijk verschil in quality