Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort ten onder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mm02 bereid om Nederland en Duitsland rug toe te keren

Mm02, de afgesplitste mobiele dochter van British Telecom met een eigenbeursnotering, is bereid om de Duitse en Nederlandse markt te verlaten als dat nodig is om het verlies van honderden miljoenen ponden om te buigen. Dat zegt bestuursvoorzitter Peter Erskine in een interview met de Britse krant The Observer.

Volgens Erskine worden de activiteiten in Nederland en Duitsland ieder kwartaal opnieuw onder de loep genomen. Mm02 is in Nederland actief onder de naam Telfort.

Volgens een woordvoerder van Mmo2 richt het bedrijf zich op de groei van de Duitse dochteronderneming Viag Interkom. "Het plan is om het marktaandeel van Viag jaarlijks met 1 procent te laten groeien. Momenteel heeft het een marktaandeel van 7 procent. Als dit 12 procent is, hebben we een bedrijf dat levensvatbaar is", aldus de woordvoerder.

In The Observer zegt Erskine dat Mm02 geen moment zal aarzelen omstappen te ondernemen, zoals de verkoop van onderdelen, wanneer het bedrijf niet in staat is zijn doelen te bereiken.

Volgens Goldman Sachs ziet Mm02 voor het boekjaar 2001/02, dat eindigt in maart 2002, een verlies voor buitengewone posten tegemoet van 400 miljoen Britse ponden. Analisten zijn van mening dat Erskine meer zijn best moet doen om Cellnet, de mobiele operator in Engeland, te promoten.

Ik heb net een 2 jarig abbo afgesloten? Heb ik nu een probleem?

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:27 schreef Niek het volgende:

Ik heb net een 2 jarig abbo afgesloten? Heb ik nu een probleem?
Je hebt sowieso een probleem met Telfort :p

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

heb al ruim een jaar telfort en totaal geen problemen gehad hoor. Goed en niet eens zo duur.
Heb verder hier nog niets over gehoord, denk wel dat als het echt een probleem gaat worden het overal in de dagbladen komt te staan. En anders worden ze wel overgenomen, het draait immers goed toch?
:)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Het draait redelijk goed. Heb 2 maanden lang in Gelderland problemen gehad dat ik amper bereikbaar was en zelf weinig kon bellen. "Netwerk bezet" meldingen bv.

En 3 weken geleden op vakantie kon ik de eerste 2 dagen niet SMS-en, was de SMS dienst niet beschikbaar.

Maar voor de rest goede service als je ze belt. Goede verbindingen als je belt etc.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:43 schreef 2Dutch2 het volgende:
heb al ruim een jaar telfort en totaal geen problemen gehad hoor. Goed en niet eens zo duur.
Heb verder hier nog niets over gehoord, denk wel dat als het echt een probleem gaat worden het overal in de dagbladen komt te staan. En anders worden ze wel overgenomen, het draait immers goed toch?
:)
De kwaliteit van de verbinding is wel goed, maar aan hun klantenservice en backoffice mogen ze nog heel wat doen, heb er slechte ervaringen mee.

Verwijderd

Net een 2jarige abbo? Lekker goedkope gsm dus! Korting voor een 2 jarig abbo maar maar een paar maanden betalen mooi toch.

Tenminste ik neem aan dat als ze hier weggaan je je abbo geld niet doorbetaald

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:47 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

De kwaliteit van de verbinding is wel goed, maar aan hun klantenservice en backoffice mogen ze nog heel wat doen, heb er slechte ervaringen mee.
'hmmz de kwaliteit is ook niet overal evengoed... misschien dat jij net in een goed gebied zit waar je goed bereik hebt maar 60% van Nederland is echt nog niet optimaal :+

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
dit verdienen, wat een slechte verbinding hier zeg, en naar geluid kon je fluiten :(

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:39 schreef aardappelhoofd het volgende:

[..]

Je hebt sowieso een probleem met Telfort :p
mee eens ik had ook 1 jaar een telefoon met telfort maar het was altijd kut ik had nergens berijk

nu heb ik KPN en geen last er van
mijn broer had hetzelfde probleem met telfort :r

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27
Op woensdag 19 december 2001 19:14 schreef mafiasven het volgende:

[..]

'hmmz de kwaliteit is ook niet overal evengoed... misschien dat jij net in een goed gebied zit waar je goed bereik hebt maar 60% van Nederland is echt nog niet optimaal :+
Daar zijn maffiasven en ik het niet helemaal over eens. Telfort heeft een prima bereik, is mijn ervaring. Iedereen lijkt te vergeten dat Telfort het afgelopen jaar hier heel hard aan heeft gewerkt.

http://www.gsmworld.com/gsminfo/cov_nlte.htm

Ik weet dat mafiasven dit kaartje niet gelooft maar toch...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 20 december 2001 01:45 schreef valkenier het volgende:

[..]

Daar zijn maffiasven en ik het niet helemaal over eens. Telfort heeft een prima bereik, is mijn ervaring. Iedereen lijkt te vergeten dat Telfort het afgelopen jaar hier heel hard aan heeft gewerkt.

Dan ben ik het toch eens met mafiaswen, een van m'n maats heeft Telfort, eerst altijd mij uitlachen dat ik meer betaalde dan hij voor hetzelfde netwerk, maar nu lach ik omdat hij de helft van de tijd niet fatsoenlijk kan bellen met z'n Telfort, terwijl ik lekker Libertel :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
Sukkels Telfort heeft toch net die UMTS frequentie gekocht

??

Verwijderd

Telfort sucks big time man
ik heb hier 90% van de tijd ook geen ontvangst
en krijg vaak maar dan bedoel ik hel vaak
dat netwerk bezet is
en zo een stomme geintjes van hun

alles liep perfect hier totdat ze van libertel af gingen

nou voor mij nooit meer telfort

ook al worden ze de markt leiders de lijders..

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

'k ben best teverden met Telfort wat betreft de dekking.

Alleen de deal die ze vroeger met Libertel-Vodafone hadden (overschakelen op hun netwerk als Telfort dekking eruit lag) is jammer dat die is op geheven, zal ook wel met kostenbesparing hebben te maken.

Ik denk niet dat ze het zo maar op kunnen heffen, ze zullen het wel verkopen. Kunnen ze ook niet maken: ik ben 1 van de 500.000 Postbank-SiemensM35i bellers en die kunnen ze niet zo op straat zetten. Begrijp ook niet dat dit niet een beetje winst heeft gegenereerd de laatste tijd(of het is een investering die nog een paar jaar erover doet om winstgevend te worden).

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Als telfort in de verkoop gaat. Word jij meeverkocht (je contract tenminste) dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Als ze stoppen bestaat nog steeds het contract voor je abbo. Dat is een afspraak die voor beiden geld, jij betaald 2jaar zij laten je twee jaar bellen. In zo'n geval gaat het abbo dan naar een andere provider. (kijk bijv. anwb die ging over naar kpn).

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 09:28 schreef Bart_traB het volgende:
Als telfort in de verkoop gaat. Word jij meeverkocht (je contract tenminste) dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Als ze stoppen bestaat nog steeds het contract voor je abbo. Dat is een afspraak die voor beiden geld, jij betaald 2jaar zij laten je twee jaar bellen. In zo'n geval gaat het abbo dan naar een andere provider. (kijk bijv. anwb die ging over naar kpn).
Ehhm, dit ben je dus niet verplicht. Geen enkel bedrijf kan je dwingen mee te gaan naar een andere bedrijf. Je hebt dan het recht dit abbo te beeïndigen.

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 01:45 schreef valkenier het volgende:

[..]

/me gelooft het kaartje nog steeds niet...

je mag mij 1 ding uitleggen :+

tijd geleden ben ik bij een gsmshop geweest ik heb toen info gevraagd over telfort abonnementen. Het eerste wat de vrouw mij vertelde was dat als ik telfort eventueel zou nemen dat ik bij deze dan afgesproken zou hebben om niet bij hun te komen klagen bij eventuele problemen. Zij krijgen namelijk zo vaak klachten over de kwaliteit van het netwerk van telfort. Toch echt vaag want jou "schitterende kaart" (wat overigens een exacte kopie zou kunnen zijn van het bereik van libertel of Kpn) zegt dat telfort overal kwalitatief super goed is :+ :D

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 01:23
Ik bel nu al 1,5 jaa t met telfort, dekking goed, geluid goed, alleen soms in een ontzeten klein ***dorp wat problemen. Tja en de afschrijvingen lopen niet zoals het moet, maar ben voor de rest wel tevreden hoor

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Tja ieder zijn eigen keus natuurlijk,

Bij mij (omgeving Tilburg-Eindhoven) perfect!
Nooit valt het bereik weg zelfs niet in het meest achtergelegen plattelandsdorpje als ik in de trein zit.
ook de service van Telfort is vele malen beter als die van KPN.

Kortom geen klachten over Telfort en je betaalt nog eens minder als bij de "duurdere" providers.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27
Kijk dat laatste komt weer overeen met dat kaartje en trouwens ook met mijn eigen ervaring. Ik heb nooit problemen gehad met Telfort. Telfort is ook nog eens goedkoop, maar goed ieder zijn keus.
Pagina: 1