polls

Pagina: 1
Acties:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
waarom zien we geen leuke polls meer sinds die "powered by" logos er zijn? ik vind die polls altijd wel leuk, of is dit slechts tijdelijk dat ze verdwenen zijn?

Elect a clown, expect a circus.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
hmm ik zie wel degelijk een poll hoor, over AMD Thunderbird

DIT IS MIJN WEBSITE

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
oeps!!! ik schaam me diep, foutje bedankt :o

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is donders moeilijk zomaar een goeie poll te bedenken, zeker als je geen speciale aanleiding hebt. Verder zijn we doorgaans nogal druk met andere dingen, dus dan schiet die poll er wel eens bij in en staat ie er langer dan we eigenlijk willen :(

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
ik snap wat je bedoelt daniel..... ik maakte zelf een foutje, ik heb een html paginatje gemaakt waar ie bij de newstracker laadt, en dan klik je op het artikel en gaatie er meteen naartoe, dus ik kom bijna nooit op de hoofdpagina waar de polls staan, zodoende... maar de polls zijn altijd leuk en ik doe er altijd aan mee, keep up the good work!

• havana
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ja inderdaad een goede poll verzinnen is moeilijk --> maar deze vinnik dus eigenlijk niet heel goed. Dat blijkt ook weer uit de uitslag; veel mensen weten niet eens wat AMD Thunderbird is.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Joop
  • Laatst online: 28-12-2025
Wat mij een leuke poll lijkt:

Voor wie ben jij?

-AMD
-Intel
-Anders

Er zullen wel weer heftige reacties op komen maar ik ben toch best wel nieuwsgierig naar hoeveel mensen er nou eigenlijk nog Anti-AMD zijn. Niet veel meer denk (hoop) ik.

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Joop
Ja, maar dat was op 01-07-1999 dus voor dat de Athlon kwam! :) Ik wil de stand nu weten!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lijkt me geen goed idee...arme moderators
Dat er af en toe flink geblaat wordt in de reacties is niet te voorkomen, maar uitlokken van Intel vs. AMD gemekker lijkt me niet zo handig :)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:05
Hier geef ik Daniel gelijk in, Flamewars verzieken het alleen maar voor bezoekers die serieus de reactie's en de artikelen lezen.

Natuurlijk is een Flameware'tje op zijn tijd wel eens leuk, maar iedere week? Nee, dat hoeft van mij niet.

• Joop
Ik ben zelf moderator en zal er persoonlijk op toe zien dat er regelmatig goed gemodereert wordt. De bal ligt weer bij jullie Daniel ;).
Pagina: 1