Oeps...Die hard megaflush...

Pagina: 1
Acties:

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 15:35
Hey All,

Ik en Elviver runnen een subteam voor the allmighty DPC. Nu is het zo dat we de proxy een tijdje op sparen hebben gezet, met de bedoeling om na 1 à 2 weken te flushen. De precieze flushdatum zouden we nog afspreken. Maar aangezien we elkaar daarna niet meer gezien hebben op irc oid, heeft de proxy eventjes staan sparen en zitten er nu 500000 workunits in de buff-out...Het zijn niet heel erg oude workunits, maximaal een maandje oud denk ik. Krijgen we nu ruzie met uhm, iemand? En wat lijken jullie leuke flushdata.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Kun je het niet gefaseerd flushen? Elke dag 100.000? Dan nu beginnen ofzo? Overleg anders even met de dnet-crew... email bijv. naar ivo@distributed.net

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• zork
Is natuurlijk ook te doen, wel leuk, maar een ultra flush is ook leuk natuurlijk he :P Het probleem met d.net is dat ze heel erg sloom zijn...Een retirement request kwam op de grote hoop en we hebben er niets meer van gehoord...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 19:36

NightBird

DPC-Crew Coding
Ach .. als je probeert die flush te doen op een rustige dag (dus niet met kerst, als iedereen een kerstflush wil doen) is er nix aan de hand. Zaterdag/zondag is altijd lage dag voor d.net.
Het enige probleem met die megaflushes is wanneer *tig teams tegelijk hun ouwe zooi flushen, maar 1 team is niet erg. Wij hebben vorige maand door een sparende member een flush van 700k gedaan op een rustige zaterdag, en er ontstond geen backlog en de stats waren ruim op tijd.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op woensdag 19 december 2001 16:00 schreef zork het volgende:
Is natuurlijk ook te doen, wel leuk, maar een ultra flush is ook leuk natuurlijk he :P Het probleem met d.net is dat ze heel erg sloom zijn...Een retirement request kwam op de grote hoop en we hebben er niets meer van gehoord...
Zo'n retirement kun je zelf regelen hoor...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• zork
Op woensdag 19 december 2001 16:20 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Zo'n retirement kun je zelf regelen hoor...
We wilden 2 subteams (die van mij en die van hem) 'mergen' naar een nieuw email adres. Aangezien op beide email adressen (dus die van beide subteams) al een aantal geretired was (door nieuwe members etc) kunnen we de 2 subteam adressen niet naar het nieuwe adres retiren zonder de retirement limit van 10 retirements te overschreiden.

Verwijderd

Het lijkt mij het beste als je ze gewoon allemaal weggooit, geen risico lopen >:) :)

Maar ff serieus, ik zou ze gewoon flushen, een keertje een paar wat oudere (wat is oudere als blokjes minstens drie maand "geldig" zijn, en de oudsten van jullie zijn nog geen maand) mag geen probleem geven. (dacht ik zo)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Als je het zaterdag of zondag flushed (zaterdag is de beste optie) dan zou 500K geen enkel probleem moeten zijn.

We spend our years as a tale that is told

• zork
Owkey, ik zal met het met hem overleggen om op een mooie zaterdag/zondag te flushen. Hoe oud de oudste blokjes preciese zijn weet ik niet, maar zoals ik al eerder zei rond een maand oud, maximaal 1.5 maand, maar dat is moeilijk te zeggen natuurlijk :)

C U @ De Hitparade :P :+

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:47 schreef nltommy het volgende:
(wat is oudere als blokjes minstens drie maand "geldig" zijn, en de oudsten van jullie zijn nog geen maand)
ze zijn MAXIMAAL 90 dagen geldig, maar idd gewoon flushen op zaterdag

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Op donderdag 20 december 2001 12:26 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

ze zijn MAXIMAAL 90 dagen geldig, maar idd gewoon flushen op zaterdag
MINIMAAL dus, maar ik geloof dat ze dat terug hebben gebracht naar 30 dagen. Verder hoef je hier echter niet bang voor te zijn, aangezien in de praktijk blijkt dat ze veel langer geldig zijn :)

[removed]

• zork
Thanx.

Dat het langer dan 90 dagen duurde was geloof ik omdat het nog ff duurt voordat ze weer bij zo'n 'sequence' zijn, toch :?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op donderdag 20 december 2001 16:45 schreef zork het volgende:
Thanx.

Dat het langer dan 90 dagen duurde was geloof ik omdat het nog ff duurt voordat ze weer bij zo'n sequence zijn, toch :?
Wat heeft hij er nou weer mee te maken :? :P ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1