Dit kwam ik tegen tijdens het surfen.
Had zoiets nog niet eerder gezien.
www.netcomuk.co.uk/~wwl/esd.html
The cyclographing developer
Verwijderd
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Verwijderd
Voor de n00b's ... wat is ICPOp woensdag 19 december 2001 18:42 schreef Copycat het volgende:
Heb ik zelf al een keer gedaan met een collega bij philips.
We haden even de ICP schoongemaakt maar "helaas" niet goed droog.
Dus gaskraan open(argon) en ontsteken maar (iets van 10.000 Volt ofso) en knetter de knetter een hele tofe groene bliksemschicht in 't apparaat
Mooiste dag van m'n stage-jaar
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Ion Coupled Plasma en dan nog eigenlijk spetrofoto-meter er achteraanOp woensdag 19 december 2001 18:46 schreef Spor het volgende:
[..]
Voor de n00b's ... wat is ICP
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Nou, als die groene bliksemschichten van binnen hebben dan is er toch wat misOp woensdag 19 december 2001 19:38 schreef gdew het volgende:
Inter Continentel Person
Signature
Powered bij meergranenbrood.
Powered bij meergranenbrood.
specs : wil je niet weten
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
[melig modus]Op woensdag 19 december 2001 20:59 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
wat is teslacoil?
Op woensdag 19 december 2001 21:03 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Wil jij niet meer zo snel typen voortaan?
oooh dat, oke bedanktOp woensdag 19 december 2001 21:02 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
[..]
[melig modus]
Das Tof
[/melig modus]
TeslaCoil of TeslaGun etc. is een geweer dat schiet met elektriciteit (ofzo, dacht ik)
Tjek bijv. es Red Alert of RTCW...
edit:
Oh ja, die plaatjes zijn echt tof... zolang t maar nie met mijn GeForce gebeurd![]()
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
dat is nou ook met vuurwerk, het is gaaf als je zelf supper knallen kan maken en afsteekt totdat je je vingers wegknalt.Op woensdag 19 december 2001 21:14 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
Vette pics !!!
Je bent een rund als je met spanning stunt(maar wel errug tof)
Verwijderd
he dat lijkt mijn compaq wel!Op woensdag 19 december 2001 15:45 schreef Kratjuuuh het volgende:
Dit kwam ik tegen tijdens het surfen.
|Specs|
Wat is C&C:Red Alert?Op woensdag 19 december 2001 20:59 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
wat is teslacoil?
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
daar hebben de tweakers toch die weggooibrikkies voor ?Op woensdag 19 december 2001 19:45 schreef NukeZz het volgende:
Ik heb zo'n idee dat mijn ouders niet zo blij zijn als ik dit expiriment uit ga voeren
Ikzelf trouwens ook niet zo want dat gaat me een nieuw systeem kosten
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !