Toon posts:

Onterechte troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/19711

Mijn reactie daar is naar -1 (troll) gemod, ik persoonlijk vind dat echt nergens op slaan?

Ik persoonlijk vond mijn kritiek (uiteraard) gerechtvaardigt. Case modding is kort voor 'case modifying', iets waar hier geen sprake van was aangezien ze geen case als basismateriaal gebruikt hebben. Noem het miereneukerig, maar een troll lijkt het me zeker niet.

Hoe kan ik hier trouwens direct linken naar de betreffende reactie? kan dat zo snel niet vinden in de FAQ..

//edit

even testen, het gaat dus om deze post.

//edit 2 experiment geslaagd, negeer de vraag over hoe post linken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, wat moeten we daar nou mee... Kijk, _ik_ heb je niet naar beneden gemod, maar ik kan me voorstellen dat je je mening (want dat is het) iets prettiger had kunnen verpakken, als het ware. Ik wacht even de reacties van Thor-Korenwolf en anderen af. ;)

Edit: Ik vraag me eigenlijk af: hoe heet het dan? het blijft onder het kopje modden vallen, ook al moet het builden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het er zelf vrij braaf staan.

Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat het een mening is. Maar een troll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:48

botoo

💀 too old to die young

hmmmz, er zijn 3 trollen en 1 inzichtvol uitgedeeld, lijkt me dat je reactie dan toch door meerderen als troll word gezien.
Persoonlijk vind ik het ook getuigen van zeldzaam en overbodige gemier, wat niets bijdraagt.

Ik zie geen reden om de reactie op te waarderen, maar anderen zijn daar natuurlijk geheel vrij in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, zo'n ramp is het ook niet.

Ik blijf het overigens onzin vinden:
-1 troll:ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel.
Dit komt uit de FAQ hier. Volgens mij voldoet mijn post niet aan genoemde kriteria.

Zet 'm dan op 0 (overbodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade
Dit is geen case modding meer.
Da's m.i. een mening
Modden staat voor modifying, niet gewoon bouwen.

Een casemod is het als je een standaard computer case pakt en daar veranderingen aan maakt
Ik vind zelf wel dat je gelijk hebt met je argumenten, alhoewel je dit denk ik ergens wel onder case modding kunt scharen (het beestje moet tenslotte een naam hebben :P).

Deze zou ik zelf persoonlijk op 1 of 0 gezet hebben, maar een -1 vind ik dit niet echt waard. :7

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nu op +1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

In * KeX zijn idee valt dit wel onder case-modding. Maar dat is persoonlijk omdat de grens wat onder case-modding valt wat mij betreft niet gedefiniëerd is. Je kunt het afwijkend maken/aanpassen van kasten onder case-modden scharen of je kunt het woord modifying letterlijk nemen en dan is het slechts het aanpassen van bestaande kasten.

Wat betreft deze post hink ik op twee gedachten:
  • Of je mod hem omlaag omdat de topicstarter beweert dat dit geen case-modden is. Letterlijk:
    Dit is geen case moddig meer. Modden staat voor modifying, niet gewoon bouwen.
    Ook in dat geval vind ik -1 te hard. Zo negatief is de post IMO niet, maar mening ombouwen naar bewering ervaar ik als niet prettig.
  • Of je ziet de post als serieuze start van een discussie of dit wel of niet onder de IMO niet gedefiniëerde kop "casemodding" valt.
Door de boudheid (als in: dit is) van de hierboven gequote bewering, zou ik zeggen dat je niet veel toevoegt door het zo te brengen, maar een troll is het niet.

0: overbodig waarbij 1: interessant ook nog te verdedigen valt is mijn mening.

2€cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is inderdaad geen troll (zoals je al las in de FAQ). Sommige mensen zouden het wel zo kunnen opvatten omdat ze vinden dat het offtopic is en er vast een hoop welles/nietus reacties op komen...

Ik zie het echter als een 1 overbodig :P
(staat nu op 0, dus ik doe er 1 intressant bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, +1: Inzichtvol, -1: Troll, +0.80: Informatief, +0.67: Ondergewaardeerd, +0.57: Ondergewaardeerd, -0.50: Troll, -0.44: Troll, +0.40: Interessant, Totaal: 0.5 / 11x
En dan krijg je van mij nu nog een +1 interessant erbij :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, +1: Inzichtvol, -1: Troll, +0.80: Informatief, +0.67: Ondergewaardeerd, +0.57: Ondergewaardeerd, -0.50: Troll, -0.44: Troll, +0.40: Interessant, +0.36: Interessant, 0: Gemodereerd, Totaal: 0.86 / 13x
Van mij mag 'ie blijven zo.

Bovendien, als je post jouw inziens verkeerd gemod wordt, bijvoorbeeld met een troll, wacht dan gewoon even. Sommige mods modden corrupt of incorrect, maar meestal duurt het niet lang voordat andere mods een post wel weer correct modereren.

Verwijderd

Topicstarter
Bovendien, als je post jouw inziens verkeerd gemod wordt, bijvoorbeeld met een troll, wacht dan gewoon even.
roger that :)

Zo belangrijk is het nou ook weer niet, verbaaste me gewoon.
Pagina: 1