Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Heeft Bobdebeer deze online shop gestart ? 
ik heb al:
een 10 tal knuffels
een koeien dekbed
tig koeien kaarten
koeien beeldjes, bakjes, pennen, en andere decoratieve aardigeheidjes
Allemaal van me vriendin gekregen
ik heb al:
een 10 tal knuffels
een koeien dekbed
tig koeien kaarten
Verwijderd
Ik weet niet of mijn broer deze shop heeft op gezet, ik zal het hem iig vragenOp woensdag 19 december 2001 15:39 schreef Rico-Burn het volgende:
Heeft Bobdebeer deze online shop gestart ?
ik heb al:
een 10 tal knuffels
een koeien dekbed
tig koeien kaarten
Mijn zus heeft 5 jaar lang alles van koeien gespaard; Om andere redenen dan DPC... Misschien moet ik haar verzameling maar eens overnemen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dankje DSmarty. Ik begreep het ook al niet. Als het nu mijn eigen site was....Op woensdag 19 december 2001 22:55 schreef DSmarty het volgende:
Buzzman --> Cowware is een gewenst object binnen DPC, valt derhalve niet onder spam.
Wat ik ook jammer vind is dat je nergens wat verdere uitleg krijgt over het sluiten van een draadje. Ik heb nog wel gezocht of iemand ook een verzoek in LA had gedaan tot sluiting, maar geen gevonden
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
je vergeet dpc shirtsOp woensdag 19 december 2001 15:39 schreef Rico-Burn het volgende:
[..]
ik heb al:
een 10 tal knuffels
een koeien dekbed
tig koeien kaarten
[..]
* MadCow* wou dat ie en webcam/digicam had. heeft thuis een heel leuk koe item liggen
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Pagina: 1