Toon posts:

DevilMayCrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Man wat een vreslijk moeilijk spel zeg! Wel relax hoor dat het moeilijk is,vind het alleen maar prettig. Dit heb ik al een tijd nie meer gehad in een spel dat ik missie3(destroy de spider die NIET in de demo zat :P)pas na een keer of 8 haalde. Ik ben nu bij die darkknight echt extreem gaaf gedaan hoe hij een paar keer in het gevecht een ander stuk van de arena opzoekt en je wenkt om ook te komen ,echt heel cool. Ik had hem al op een kwart van zijn life maar toe werd ik iets te enthousiast en viel hem zonder na te denken aan. hij zag de aanval van een mijlver aankomen en hakte me met een vreslijke combo finaal in de pan hehe ;) Erg leuk maar wat ik me nu afvraag hebben meer mensen moeite met dit spel of ken ik mijn char nog niet goed genoeg(speel het nu 2 daagjes een paar uurtjes per dag). Ik zou zeggen capcom ga zo door. En mocht er nog een resident-evil vervolg komen maak dan aub eens wat moeilijerte puzzels......

EDIT hmmm het is natturlijk CrY |:(

Verwijderd

Ik heb hem juist niet gekocht omdat iedereen zegt dat ie kort en makkelijk is...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
Je koopt toch geen game omdat ie kort en makkelijk is :?

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 15:09 schreef The_Will het volgende:
Je koopt toch geen game omdat ie kort en makkelijk is :?
hij zegt ook dat ie um niet gekocht heb

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
d0h |:(

Lezen is moeilijk

There is no magic.

Verwijderd

kort mijn reet dat spel is niet kort en erg cool
een must have
Pagina: 1