Op woensdag 19 december 2001 16:01 schreef friemelevrouwtje het volgende:
thanks tampie dat je me als volwaardig mens antwoord en niet als stuk vlees behandeld!
Maar goed, on topic.. In Windows XP zitten al 4-in-1 drivers ingebakken (4.33, zie de
Windows XP FAQ) dus daar hoef je niet mee te rommelen.. In principe zou je pc dan al 'lekker moeten lopen' al zul je wat concreter moeten uitleggen wat je met 'lekker lopen' bedoelt.. Stottert er iets, duren bepaalde dingen te lang..
Met SiSoft Sandra kun je inderdaad wel testen, maar je zult vergelijkingsmateriaal nodig hebben en dat zit er in SiSoft Sandra dan weer niet, tenminste een referentie voor hoe jouw systeem zou moeten presteren.. Zoek dus iemand anders met hetzelfde systeem (dat wordt moeilijk, ik weet het) en draai bij hem/haar dezelfde tests..
Mocht je een specifiek probleem hebben dan hoor ik het wel, es kijken of we je dan kunnen helpen..
Wat voor koeler zit er op je processor trouwens? Het kan namelijk zijn dat ie niet goed gemonteerd is en daarom slecht koelt, 67 graden is aan de warme kant hoewel het geen kwaad kan..
[edit] typo [/edit]