Toon posts:

Eigen bannerbeheer op site -> Hoeveel vragen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site in de muziekindustrie en deze krijgt zo rond de 12.000 bezoekers per week (Tussen de 1700 & 2000 per dag). Nu kan ik sponsoring krijgen, alleen weet ik niet hoeveel ik moet vragen voor een banner op de site. De banner die er moet komen is de enigste op de site en komt vollop in het zicht (geen popup) op de main page. Kan iemand gerichte bedragen geven?

Thanks,

Marc

Verwijderd

Topicstarter
hmmm niet echt duidelijk die site... heeft iemand niet gewoon een indicatie hoeveel ik zou kunnen vragen? Zou dat dan het beste 1 bedrag maandelijks kunnen zijn, per click op de link of per view?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op woensdag 19 december 2001 14:57 schreef B-Top het volgende:
http://www.ad4ex.com/reseller/resellermain.asp?reselid=527 check de music planet.
Op dit adres staat Fl. 27,55 / CPM. Je moet gewoon zelf een richtlijn geven, dan kun je altijd nog onderhandelen.
Ik zou gewoon een vast bedrag per maand afspreken, dat is het meest zeker voor jou.

Uhm... Zeg 2000 vws/dag = 54 gulden * 30 = 1620 gulden per maand. Nou, je hebt vast niet zo'n professionele site als Music Planet, dus daar kun je wel een héél stuk onder gaan zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm niet zo professioneel zeg je? Juist best wel redelijk! Bijna 7500 registered users en een redelijk actieve scene eromheen. De site zelf beheer ik helemaal zelf (en heb ik ook bijna helemaal zelf gemaakt...). Bedankt in iedergeval voor de reactie.