Ik heb er al twee gezien, die een jaar geleden geopend zijn en dan opeens weer voor je staat. UBB-error, de zoveelste.
Of...
Neuh. Gewoon mensen die een ouwe bookmark aanklikken of (more likely) via de zoekfunctie wat old stuff tegenkomen.
Kaj.
Kaj.
Sta mij toe een handige functie van UBB uit de doeken te doen. En let goed op want dit weten maar heeeeeeeeel weinig mensen. Tis ook erg verdekt en geheim opgesteld dus luister goed:
Boven elke post staat de tijd en de datum en de tijdzone van die betreffende post, zo kun je als je goed kijkt en vergelijkt ontdekken wanneer iemand iets schreef en zo onderzoeken waar een topic vandan komt
Sorry...
Boven elke post staat de tijd en de datum en de tijdzone van die betreffende post, zo kun je als je goed kijkt en vergelijkt ontdekken wanneer iemand iets schreef en zo onderzoeken waar een topic vandan komt
Oude topics omhoog halen roeleert.
Zo las ik dat verhaal over Femme en een vriendin enzo. Had er ook wel wat boeiends bij te zetten. 
Maar laat ik het anders stellen: archieven schoppen kont!! Search-Got for president!
Maar laat ik het anders stellen: archieven schoppen kont!! Search-Got for president!
Verwijderd
Oh jah joh ?Op dinsdag 06 juni 2000 23:39 schreef Tuinhark het volgende:
Oude topics omhoog halen roeleert. [afbeelding] Zo las ik dat verhaal over Femme en een vriendin enzo. Had er ook wel wat boeiends bij te zetten. [afbeelding]<P>Maar laat ik het anders stellen: archieven schoppen kont!! Search-Got for president! [afbeelding]
Pagina: 1