ziet de search engine spider deze pagina's?

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Hellow,
Een webmarketing bedrijf heeft voor mijn website bij wijze van test zogenaamde doorway of index pages gezet. De surfer ziet ze niet, de zoek engine spiders wel als alles goed gaat.

Probleem is dat het bedrijf failliet is gegaan en de job niet heeft afgemaakt (was gratis :) dus ik klaag niet).
Er staan nu zo'n 50 van deze pagina's naast mijn index file in de www directory. Er zijn geen directe links naartoe, maar deze pagina's zelf linken wel naar de hoofdpagina.

Mijn vraag is dus of deze doorway-index pagina's ontdekt gaan worden door webspiders. Of zal de spider meteen naar de index file gaan en de rest van de site indexeren?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
ehm anyone pleaze?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op woensdag 19 december 2001 16:01 schreef broes_willems het volgende:
ehm anyone pleaze?

[topic=327241/1/25][quote]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+
[/quote]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

[\no offense]
je kan natuurlijk ook de vraag nog een keer stellen maar dan krijg je weer dubbelpost. ;) ;) ;) ;)
[no offense\]

Overigens ben ik ook erg geinteresseerd in het hoe en wat van de zoekmachines. Weet iemand linkjes naar how-to pagina's over dat onderwerp?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Als er geen (a href-)link naar je index file bestaat... zal een spider hem ook niet vinden....

je zou er natuurlijk zelf naar kunnen linken... en je nieuwe pagina aan een aantal search engines doorgeven...

Join TeamBVD!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
wow blimmel!
Bedoel je dus gewoon: op een suffe homepage bijv. die href truuk toepassen en verwijzen naar zowel de index als alle doorwaypages....en dan vervolgens die homepage aanmelden met zo'n allinone aanmeldprogramma?????

klopt dat? sounds cool!
Pagina: 1