Toon posts:

Account trashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil iemand dit account trashen?? Ik heb 'm een paar maanden geleden aangemaakt toen ik niet meer in m'n gewone account kwam.

Alvast bedankt!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Done..

Verwijderd

Oh, meneer Jansen, meneer Jansen.

Deze kan ook weg, maar dan wil ik nog wel weten welk membernummer deze heeft, please?

De oudste nog actieve junior member, is straks no more.

Verwijderd

Is het sowieso niet eens een idee om te gaan schiften in gebruikers [nee rick niet mij wegdonderen ;)] Dan krijgen we misschien weer een reël aantal gebruikers. ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Da's lastig om te doen, want je kan niet zien wie er aktief is en wie niet. Die optie kom ik iig niet in het CP tegen...
Het is wel een goed plan, maar helaas onuitvoerbaar, vrees ik.
Kaj.

Verwijderd

als ik me niet vergis wordt 't aantal posts opgeslagen in de member-file van een user.... en dus verandert ook de datum van die file... gewoon ff sorteren op datum dus... en removen maar ;)
<pre>
[sjeemz@Witch /usr/local/www/cgi-bin/Members]$ ls -l
total 9
-rwxrwxrwx 1 nobody nobody 107 Jun 4 00:36 00000002.cgi
-rwxrwxrwx 1 nobody nobody 106 May 15 15:06 00000003.cgi
</pre>

Verwijderd

trouwens... ik zou die UBB member-files niet gaan omzetten voor 't PHP forum.... zo kun je mooi alle lurkers d'r uit weeden... gewoon iedereen ff opnieuw laten registreren, kleine moeite, toch?

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
je laat niet iedereen helemaal opnieuw reggen maar je laat alleen het email invullen en daarnatoe mail je een nieuw wachtwoord (en het script zet de user van de oude in de nieuwe db) en na een paar maanden haal je die functie weg en hou je alleen de active gebruikers over.

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 19:59
Bedankt RickJansen!

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ik heb wel eens een poging gedaan alle mensen met zeer weinig posts die al een lange tijd niet hun account gebruikt hebben eruit te gooien. Dit is echter geen doen.

En tegenwoordig is de members-dir zo groot, dat als je in het control panel gaat zoeken op aantallen posts, de server haast over z'n nek gaat.
Jah.. erg fijn dat UBB.

Voor het nieuwe forum is er al een scriptje dat alle UBB-membersfiles omzet en in een MySQL database propt. Dit werkt perfect (en is al in werking bij het reactie systeem op FOK! - je registreert je op het forum en je kunt reageren op de site zelf).
Sjeemz: die oplossing van jou is geen optie, aangezien er ook nog een bestandje memberslist.cgi is, waar alle members afzonderlijk in genoemd staan..

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Peter K
00000282
06-15-1999

Die is nu verwijderd.

Verwijderd

Ik heb een poosje trug de poging gedaan om mijn nick metalant aan de praat te krijgen, maar die is mislukt. Als email adres staat er nu .

Kun je die trashen?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die is ook weg.

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Dank u wel meneer RickJansen

(Altijd beleefd zijn tegen de admin)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

:)

• AcidBurn
  • Laatst online: 15:34
mijn inziens kan je het niet maken, om mensen die niks meer posten, te deleten... want o.a. roadrunner en opvolger, lezen nog wel op got, maar posten gewoon bijzonder weinig.. ikzelf post ook een stuk minder, maar lees nog altijd bijna alles :)
ik denk dus, dat als je gaat hakken in de user list, op namen die niet actief meer lijken te zijn, je er ook een boel uitschopt, die gewoon langdurig lurken. (willen ze weer eens replyen, blijkt hun account pleite te zijn.. da's ook niet echt leuk)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er is een manier; elke user een mailtje sturen (is niet echt veel werk, kan in CP) en vragen of er binnen twee weken een bevestiging gestuurd kan worden of hij/zij nog leeft.
Als je dan ff bijhoudt wie er een reply stuurt, kan je zo de idlers eruithalen.
Dat bijhouden is wel veel werk :)
Maar daar zal vast wel een PHP-oplossing voor zijn...
Kaj.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Meanwhile zet je jezelf voor het blok...

bij het overzetten naar PHP heb je nl straks op die manier allemaal posts waarvan de usernamen niet meer bestaan... is niet echt gaaf zal ik je zeggen...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hej shit, da's waar ook...

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Of je moet alle berichten handmatig knippen en plakken in het PHP forum.

Peter K (=me) toch nog nummer 282? Valt mee.
Dankjewel meneer Jansen. U is wel vriendelijk. ;)
Pagina: 1