Hey,
Wat vinden jullie van dit:
logo, dat ik gemaakt heb? En kunnen jullie het adres van een website geven met bijvoorbeeld een achtergrond of tabellen die bij dit logo passen?
Wat vinden jullie van dit:
Verwijderd
Verwijderd
En op welke URL vind ik de rest van mijn site topic...???Op woensdag 19 december 2001 14:44 schreef izzii het volgende:
Hmmmmm we hebben er geloof ik een nieuwe trend bij.
Het wat vinden jullie van mijn logo topic
Zoals al gezegt, is meer een header ipv een logo.Op woensdag 19 december 2001 14:36 schreef Peter-Paul het volgende:
Hey,
Wat vinden jullie van dit: [afbeelding] logo, dat ik gemaakt heb?
Nahh, dat moet je zelf maar uitzoeken.En kunnen jullie het adres van een website geven met bijvoorbeeld een achtergrond of tabellen die bij dit logo passen?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Verwijderd
Da's de omschrijving ja.. Ik vind het een mooi plaatje, mooie tinten e.d. Maar op groot de url na zit er geen communicatie in...Op donderdag 20 december 2001 11:26 schreef VinzGraz het volgende:
Veel te druk.
communicatief heel zwak.
sorry. het is een leuk plaatje, maar geen design.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Verwijderd

hear hear, een logo is over het algemeen een vorm die een silhouetachtige, vectorale vorm aan neemt. Met die logo kan je leuke collages mee makenOp donderdag 20 december 2001 13:33 schreef Spud het volgende:
Logo? LOGO????? PIMP
Dit is dus gewoon een compositie/collage van images + tekst.
Kijk en vergelijk.
[afbeelding]
Lees anders een paar logo basics op het internet door Peter......
Woon jij in een ghetto ofzo?Op donderdag 20 december 2001 13:43 schreef prototype het volgende:
Met die logo kan je leuke collages mee maken
Woon jij soms in een holletje?Op donderdag 20 december 2001 14:25 schreef willem169 het volgende:
[..]
Woon jij in een ghetto ofzo?