Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier ervaring mee?
Is de firmware te updaten?
Liever de 501? Of toch de goedkopere 301?

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
:?

PB 3.2

Verwijderd

Wat is dat voor iets :? mag er ook uitleg bij voor anderen die dit lezen (zal wel zo makkelijk zijn) :P

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

8cm mp3dcdspelertje, geen id3 ondersteuning, dus voor mij een No Go :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Philips Expanium is een goede mp3-cd-speler. Ik heb zelf een 201 (uit de VS meegenomen! ;)). De 300-serie (die ik niet heb kunnen vinden) is vrijwel hetzelfde, hij doet alleen aardig langer met een set batterijen, wat wel erg fijn is. De 500-serie heeft ID3-ondersteuning, als je daarnaar op zoek bent. Die 200-serie niet, maar goed, ik heb er geen behoefte aan, eerlijk gezegd.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 14:57 schreef Famoso het volgende:
8cm mp3dcdspelertje, geen id3 ondersteuning, dus voor mij een No Go :)
Nope, das alleen de 401. 101, 201, 301 en 501 zijn gewoon discman-formaat.
Op woensdag 19 december 2001 17:34 schreef Hillie het volgende:
Philips Expanium is een goede mp3-cd-speler. Ik heb zelf een 201 (uit de VS meegenomen! ;)). De 300-serie (die ik niet heb kunnen vinden) is vrijwel hetzelfde, hij doet alleen aardig langer met een set batterijen, wat wel erg fijn is. De 500-serie heeft ID3-ondersteuning, als je daarnaar op zoek bent. Die 200-serie niet, maar goed, ik heb er geen behoefte aan, eerlijk gezegd.
Tx. Is wel verschil, ondersteuning ID3. Weet je of de firmware te updaten is als bv mp4 uit zou komen??

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[topic=145309/1/25]

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 19:01 schreef thefirstikke het volgende:
[topic=145309/1/25]

idd een vaag topic, maar ik zou vooor de 401 gaan, is lekker klein en kei goed geluidskwaliteit , ID3 boeit echt niet( gezien er maar 2 albums op 1 cd gaan )

Verwijderd

Topicstarter
Ja,
Op dinsdag 25 december 2001 19:17 schreef cONEction het volgende:

[..]

idd een vaag topic, maar ik zou vooor de 401 gaan, is lekker klein en kei goed geluidskwaliteit , ID3 boeit echt niet( gezien er maar 2 albums op 1 cd gaan )
Ehm, dan valt het grote voordeel van CD's afspelen weg.

Verwijderd

Topicstarter
kick ^

Vergeef mij het kicken, ik wil hier echt graag meer over weten...

Zo'n ding kost 550 piek (okok, 250,- :)) en ik wil wel zeker weten dat ik er wat aan heb...

Iemand antwoord op mijn 'beginvragen'?
Pagina: 1