<<Kan ik ook wel inkomen zit ik ook niet mee>>De regel = max 100Kbyte per icon. Er is al een keer een icon verwijderd en op de grens gewezen
<<zat ik ook niet mee>>Waarom zit iedereen altijd naar onzin argumenten te zoeken. Yoozd was al twee keer gewaarschuwd.
<<die was nou net de gene die yoozd er op aansprak en meteen het ultieme voorbeeld omdat hij het heel extreem doet. Maar als je de topic door had gelezen had je gelezen dat ik nog iemand anders ook had "aangevallen">>De regels zijn simpel en na te lezen. Dat iedereen oh zo graag heeft dat de modjes lekker gewaarschuwd wordt: Get a life.
<<Die hadden niet in dat topic gereageerd dus om hun er bij te betrekken vond ik niet echt gepast(Jullie vragen altijd om voorbeelden gaf ik er 1 was het nog niet goed)>>Er lopen ook zat andere users rond met een rits animated gifjes. Onze regel is dat ze per icon 100Kbyte mogen zijn.
<<Nee ik vind het dan een beetje onzin dat die limiet voor 100kb er op zit. Als zo'n script er voor zorgt dat ik 1 megabyte of meer moet binnen halen.>>Mocht je het met die regel niet eens zijn, prima (kan ik zelfs inkomen).
<<Ik was niet de gene die hlpdsk er bij betrekte maar ging daar wel op in omdat ie fout is in mijn ogen maar dat zijn er meer en ik heb er ook nog een ander in het zelfde draadje aangekaart>>Maar ga niet kansloos zitten roepen dat HlpDsK (uiteraard precies hij) ook een waarschuwing moet krijgen, of zitten suggereren.
<<oke>>Discussie over deze regel mag, maar niet op deze manier.
<<is goed doe ik bij deze>>Open gerust een topic hierover, maar ga daar dan gewoon rustig op in. Niet op deze manier dus (op de man). Doe het gewoon algemeen.
<<Mijn stelling is dat een icoon is het random is het statisch gewoon in totaal geen 100kb mag overschrijden dit is dan nog veel te zwaar voor de gebruikers die casema of 56k hebben.
Voorbeeld user a heeft random 10 icoontjes van elk 100kb
user b heeft gewoon 1 icoon van 100 kb
na 1 keer laden
user a 100kb
user b 100kb
na 2 keer laden
user a 200kb
user b 100kb
na 3 keer laden
user a 300 kb
user b 100 kb
enz.