Alles wat na de pauze in een funtie zetten:
en dan in de code
code:
1
2
3
| function napauze()
{
} |
en dan in de code
code:
1
| setTimeout( "napauze()", 1000 ); |
=( Protected by witchcraft )=
wat is het probleem.??
.........www.raketje.com....................soon.....
Ik heb een functie die checkt of een childwindow bestaat. Zo niet, dan wordt het window opnieuw geopend. Meteen na het openen wordt er een berg data naar het window gestuurd. maar op de een of andere manier wordt de data al verstuurd voordat het window volledig geopend is...
daarom dus 1 sec pause...
Nou je hebt nu je oplossing, die je overigens ook binnen 1 seconde had kunnen vinden als je de search had gebruikt
Verwijderd
Nee je kunt niet binnen je functie blijven. Je moet dus zorgen dat je functie zich gedraagd als een object, dat dus gewoon hergebruikt kan worden.Op woensdag 19 december 2001 15:04 schreef ScarFace_2000 het volgende:
maar kan het niet binnen 1 functie blijven?
damn...
ik wil het gewoon binnen 1 functie hebben.
Kan ik niet middels een while loopje of zoiets dit bereiken?
ik wil het gewoon binnen 1 functie hebben.
Kan ik niet middels een while loopje of zoiets dit bereiken?
dan krijg je het probleem dat op trage computers of met een trage verbinding opeens het alsnog misgaat.. als het net iets langer dan die seconde duurt.Op woensdag 19 december 2001 14:59 schreef ScarFace_2000 het volgende:
Ik heb een functie die checkt of een childwindow bestaat. Zo niet, dan wordt het window opnieuw geopend. Meteen na het openen wordt er een berg data naar het window gestuurd. maar op de een of andere manier wordt de data al verstuurd voordat het window volledig geopend is...
wat beter is een een interval te grbuiken die checked of het window bestaat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| win = window.open()
interval = setInterval("intervalFunctie()", 100)
function intervalFunctie()
{
if (win) {
verstuurData()
clearInterval(interval)
}
} |
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1