Heb zelf lekkere configuratie samen gesteld. Had MSI MOBO K7T266a Pro 2 RU-RAID Socket A DDR USB 2.0 besteld.Blijkt niet of slecht leverbaar te zijn.Men stelt nu een Asus A7V266-E, 266Mhz KT266A SocketA, DDR, AUDIO voor.Volgens mij is echter de combi XP1800+, DDR en MSI VIA 266 de beste keuze.Zal ik wachten of MSI kiezen zonder RU-RAID en USB 2.0?
die msi heeft als enige USB 2.0 of heb ik het verkeerd?
ik zou de msi ergens anders bestellen.
ik zou de msi ergens anders bestellen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
kun je dat ook iets meer toelichten?Op woensdag 19 december 2001 14:14 schreef CheapAss het volgende:
MSI zuigt-- niet nemen dus
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
En waarom Asus dan wel om diezelfde reden? 
(@ CheapAss)
(@ CheapAss)
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
heb zelf een tijdje op MSI gezeten.... Maar zoals jullie al weten is er iets mis met die mobo's K7T pro 2-a... dus vandaar dat ik slechte ervaring heb met die MSI mobo's .. en daarom zeg ik ook dat MSI ZUIGT..
Asus is hartstikke goed want ik heb nu een nieuwe pc hiero op een Asus plankie.. draait perfect..
.. dus ga voor Asus zou ik zeggen
Asus is hartstikke goed want ik heb nu een nieuwe pc hiero op een Asus plankie.. draait perfect..
Mijn K7T266 Pro2 draait ook perfect, dus ik zeg:
Ga voor MSI!
Ga voor MSI!

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Tja, wat wil je?
MSI staat bekend om stabiliteit en ASUS om extra's en overclockbaarheid.
MSI staat bekend om stabiliteit en ASUS om extra's en overclockbaarheid.
Beide goeie borden... kwestie van smaak....
en usb 2.0 voorlopig toch niet te gebruiken
en usb 2.0 voorlopig toch niet te gebruiken
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
MSI is een bedrijf wat de afgelopen jaren erg progressief is in het maken van hun producten, bovendien zijn de producten erg stabiel en snel. Ik heb zelf een MSI mobo met een via 266 en die draait als een huis, enige nadeel is dat temp. sensor op een kl*te plaats zit, maar, dat lijkt mij niet het belangrijkste
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Verwijderd
Ze hebben beide de KT266A chipset.
MSI heeft wat meer features er op zitten.
Als je twee ATA 100 schijven wilt misbruiken in RAID-0 zou ik voor MSI gaan. Ik heb erg goede ervaringen met de K7T Pro2 RU met een Athlon XP 1600+ er op..
Ik heb hier ook een ouwe ASUS A7V met een athlon .8 Ghz erop en die draait ook best redelijk.
Samenvattend: MSI heeft meer features, ASUS is nix speciaals, maar heeft wel een north-bridge fan..
Op tomshardware staat trouwens een KT266A planken vergelijk.. Niet naar de benchmarks kijken, die zijn toch allemaal hetzelfde, maar de conclusie daar is wel goed voor je beeldvorming.
MSI heeft wat meer features er op zitten.
Als je twee ATA 100 schijven wilt misbruiken in RAID-0 zou ik voor MSI gaan. Ik heb erg goede ervaringen met de K7T Pro2 RU met een Athlon XP 1600+ er op..
Ik heb hier ook een ouwe ASUS A7V met een athlon .8 Ghz erop en die draait ook best redelijk.
Samenvattend: MSI heeft meer features, ASUS is nix speciaals, maar heeft wel een north-bridge fan..
Op tomshardware staat trouwens een KT266A planken vergelijk.. Niet naar de benchmarks kijken, die zijn toch allemaal hetzelfde, maar de conclusie daar is wel goed voor je beeldvorming.
de msi k7t pro 2-266 ru is juist het meest complete bord wat er zo'n beetje is. en jumperless. bij asus krijg je inderdaad vaak extra's, in de vorm van jumpers. je kan lullen wat je wil, maar jumpers zijn achterhaald, en gewoon irritant, ik wil gewoon aanzetten en draaien. daarom voor mij geen asus (het kan best zijn dat er op de a7v 266e geen jumpers zitten, maar op moderne borden van asus (a7m, tusl2) ben ik ze wel tegengekomen)MSI staat bekend om stabiliteit en ASUS om extra's en overclockbaarheid.
ik vind asus zwaar overschat. het is net een mercedes: hoge prijs en veel status maar qua techniek niet veel bijzonders.
Ik post dat niet om MSI te verdedigen over het algemeen genomen klopt mijn stelling gewoon.En dat dit MSI boardje verder erg compleet is, dat maakt het alleen nog maar aantrekkelijker.
bull... Niks mis met de K7T Pro2A, draai ik hier ook en draait perfect.Op woensdag 19 december 2001 14:23 schreef CheapAss het volgende:
heb zelf een tijdje op MSI gezeten.... Maar zoals jullie al weten is er iets mis met die mobo's K7T pro 2-a... dus vandaar dat ik slechte ervaring heb met die MSI mobo's .. en daarom zeg ik ook dat MSI ZUIGT..
Asus is hartstikke goed want ik heb nu een nieuwe pc hiero op een Asus plankie.. draait perfect.... dus ga voor Asus zou ik zeggen
Enneh ik zou MSI nemen. D-led roelt!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ach hij doelt waarschijnlijk op de voormalige VIA southbridge problemen, maar dat is niet gerelateerd aan MSI maar aan VIA.
en dan nu even afsluiten he.
Conclusie: de meeste geven de voorkeur aan MSI.
dus ga lekker voor de msi. heb ik zelf ook en werkt perfect.
einde discussie
Conclusie: de meeste geven de voorkeur aan MSI.
dus ga lekker voor de msi. heb ik zelf ook en werkt perfect.
einde discussie
AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
check anders even www.tomshardware.com, daar staat een aardige KT266A MB test.
conlusie: de asus heeft betere performance, MSI meer features. Žt is maar wat je wilt...:)
conlusie: de asus heeft betere performance, MSI meer features. Žt is maar wat je wilt...:)
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Pagina: 1