Toon posts:

5 vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik heb een nVidia GeForce 2 gts en bij mij draait Returt to Castle Wolfenstein niet onder WinXP, onder ME wel als ik een speciaal OpenGL bestand heb geinstalleerd (dit werkt niet onder XP, alleen win95/98 systemen). Oplossing?

2. Ik heb laatst mijn Toshiba 16x48x dvd, regiovrij gemaakt, maar bij apparaatbeheer staat dat ik nog max. 2 x regio kan kiezen. Met zo'n progje heb ik gekeken of hij regiovrij was. Er stond bij dat er geen regiobeveiliging opzat, dus regiovrij toch?

3. Ik wil in januari een nieuwe printer kopen. Welke voorkeur hebben jullie: Canon S500 (in Duitsland 398 mark) of een Epson C70? HP heeft voor mij te dure cartridges.

4. Wat is beter als je in Gelderland zit: kabel of adsl?

5. Mijn buurman kan bij http://lycos.kaarten.nl om kaarten te versturen geen midi luisteren (muziek bij de kaarten kiezen). Lycos faq geeft aan dat je dan een midi player moet installeren. Gedaan, maar hij speelt het nog niet af. Hij heeft net zoals mij WinXP, met Windows Media Player.

Verwijderd

Topicstarter
6. Past een 350 watt voeding ook in mijn kast (dubbele fan), gevonden bij pricewatch; andere woorden > is het een normaal formaat voeding?

Verwijderd

Jah :?

Verwijderd

6 - welke kast heb je?

edit foutje edit

Verwijderd

1. draait bij mij wel met mijn gf2 gts en winxp pro
2. ja regiovrij volgens mij
3. ik zou voor de cannon gaan
4. ik denk chello of @home als die daar zitten, (geen idee) anders is adsl wel een oplossing
5. juiste midi drivers voor zijn geluidskaart, ondersteund zijn geluidskaart midi, kan je normaal wel een midi bestand afspelen
6. geen idee

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:25
Op woensdag 19 december 2001 14:09 schreef atothec het volgende:
[veel vragen]
1. Draaien met DirectX ipv OpenGL ?

2. Probeer eens een DVD uit een andere regio en kijk of deze gewoon leest of niet. (zonder eerst regio te wisselen)

3. Allebei wel OK.

4. Ik weet niet wat het snelst/goedkoopst is. Bij mij is ADSL 512kbit downstream en 64 kbit upstream voor f 99,50 per maand

5. Geluidskaart in z'n bak hangen ? Wat doen losse MIDI bestanden ?

6. Als het een ATX voeding is, dan is het een normaal formaat. Als het er niet bijstaat mag je ervan uitgaan dat het een ATX is.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op woensdag 19 december 2001 14:09 schreef atothec het volgende:
1. Ik heb een nVidia GeForce 2 gts en bij mij draait Returt to Castle Wolfenstein niet onder WinXP, onder ME wel als ik een speciaal OpenGL bestand heb geinstalleerd (dit werkt niet onder XP, alleen win95/98 systemen). Oplossing?
Jah met die vraag zik ook. Waar kan ik die openGL driver downloaden voor win2k (of XP) want ik kan ze alleen voor win9x vinden :'( :( |:(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Vraag
1 Hoort in VB
2 Hoort in OM
3 Staat goed in HA
4 Hoort in IT
5 Hoort in AV

Dus, please, niet diverse vragen in 1 topic stellen, is niet overzichtelijk :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.