plaatjes bij je naam

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op een welbekend ander forum heeft elke user een plaatje bij z'n naam, of een standaard of een zelfgekozen. Ik vind dit wel koel, het geeft toch een extra stukje persoonlijkheid weer. (Hoewel ik moet toegeven dat als het allen daarvanaf moet hangen je wel een heel zwakke persoonlijkheid hebt.)

Kan dat op tweakers ook niet, ik vind het wel heel erg leuk... ?? Of is zoiets al eens ter sprake gekomen ?? (En misschien lijken we dan te erg op fok! ;) ??)

Ik ben fan van dingen

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
Volgens mij is dit inderdaad als een te sprake geweest. Er kwam uit: het kan wel, maar we doen het niet. Waarom? Onnodig.

Trouwens, we zouden dan echt niet teveel op Fok!forum lijken. Aangezien er veel meer forums zijn die gebruik maken van UBB, en dus ook de mogelijkheid hebben om plaatjes aan te schakelen bij users.

Maar kort gezegd, hier staat het dus gewoonweg uit :)

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
smileys zijn ook onnodig maar wel koel ;)

Ik ben fan van dingen

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Userimages zit niet standaard in UBB, Danny heeft dat er zelf ingehackt. Op GoT zit die hack er niet in en dus kan het niet. :)

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Niet, oh? oops :o

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Smilies zijn niet onnodig; ze zijn een must! Een plaatje bij je naam is wel onnodig.
Het ziet er wel leuk uit allemaal, en bij HardwareOne hebben ze dat plaatje zelfs aan je postsaantal gekoppeld; pas boven een aantal posts kan je zelf een plaatje aanbrengen, daarvoor krijg je een SouthPark-plaatje.
Maar het is niet nodig, en het genereert onnodig traffic.

Nou weet ik wel dat het gesponsord is, maar toch...
Kaj.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
ze zijn een must
en waarom dan wel?? Kan jij tekst zonder smileys niet lezen?
Ik hoop het wel voor je anders vraag ik me af waarom jij ooit admin bent geworden ;)

Ik ben fan van dingen

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Kijk, als jij die knipoog smilie ;) er niet bij had gezet, had Kaj je nu verkeerd begrepen en had je een ban aan je broek... daarom is het een must, voor iedereen :P

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

smilies (met plaatjes dan) zijn toch geen must; ~:-)

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me wel handig dat modem gebruikers de optie krijgen om plaatjes uit te zetten.

Verwijderd

lijkt me pittig om dat in te bouwen femme, moet je weer extra koekjes in de trommel douwen

Verwijderd

ThE_ED, wat je wel kunt doen is het volgende:
Zet bij "interests" in je "profile" < IMG SRC="http://www.je_domein.nl/naam_van_het_plaaatje" width=waarde height=waarde >
(met de haakjes op de juiste plaats).
Hierdoor kan iedereen die op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/profile.gif klikt ook een foto zien.
Kijk bijvoorbeeld eens bij mij.

Verwijderd

Kijk bijvoorbeeld eens bij mij.
Zou ik geen voorbeeld aan nemen (aan het plaatje dan) ;) [daar is die :) weer]

Plaatjes zijn wel leuk, ze zijn ook wel cool maar ik denk dat ik me d'r op een gegeven moment aan zou gaan ergeren. :P

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Nee alsjeblieft niet van die pasfoto's.
Dan wordt het zo'n zooitje...

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Alsjeblieft niet zeg! Geen plaatjes! :r !

En trouwens... die ubb hacks kan je allemaal zo downen en installeren... is geen moeilijkheid aan...

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
had Kaj je nu verkeerd begrepen en had je een ban aan je broek
Wat valt er dan verkeerd aan te begrijpen ?? Als ie tekst zonder smileys niet begrijpt omdat ie het anders verkeerd interpreteerd moet ie ZEKER gen admin zijn. (vooral niet als je dan ook nog gelijk een ban krijgt!)
No offense verder, misschien is ie wel heeel goed, maar uit deze twee dingen blijkt dat dan niet ...

Er bestaan trouwens ook gewoon 'ascii' smileys, idd diegene waarmee je nu aangeeft welk smiley beest je wil.

Ik ben fan van dingen

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja pff... het principe van een text smily en een plaatje van een smily is toch exact hetzelfde...

Verwijderd

Met ascii smileys kan je zelfs nog veeeeeel meer aangeven als met grafische, er zijn er echt honderden met elk een eigen persoonlijkheid.
Alleen kan je die hier helaas niet gebruiken, worden of omgezet als ubb ze kent, of gewoon volledig verwijderd als ubb ze niet kent.
Er is zels een hele goede helpfile voor die ascii smiley's

hier kan je hem neerhalen

Nederlands:
[url="http://http://www.xs4all.nl/~anhog/files/smile_nl.exe"]http://www.xs4all.nl/~anhog/files/smile_nl.exe[/url]

Engels
http://www.xs4all.nl/~anhog/files/smile_uk.exe

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als UBB een smily niet kent dan doet-ie er ook niks mee...

:O]

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vind smiley-plaatjes wel wat toevoegen aan een forum, zeker als ze er ook een beetje uitzien, zoals de smilies hier.
Het gradient-stukje onderaan de smile geeft een beetje 3d-effect, iets wat in de standaard UBB-smilies dus niet voorkomt. Dat zijn gewoon platte plaatjes.
Persoonlijk vind ik die zelf-invul-plaatjes niet echt nodig.
Wat misschien wel goed is: een lokatie-vermelding in het linkervlak, onder je naam.
En misschien de speciale statussen weer terug, al bestaat het grote risico dat mensen gaan zeuren om een speciale status.

Het is alleen wel zo dat er wat meer Admins op dit Forum aanwezig zijn dan pakweg een jaar geleden, waardoor die load weer wat verspreid is :) ...
Ben ik nog niet helemaal uit of dat van die statussen terugbrengen wel zo'n goed idee is.
Kaj.
Pagina: 1