Toon posts:

branden lukt weleens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 1100 mt Abit KT133A mb. 2 256 int geh. en een Plextor 12/10/32a. He branden onder xp is een ramp dan weer wel en dan weer niet. Als het een keer gelukt is dan denk ik van deze vorm (brandprog etc) hou ik maar dan gaat daarna weer mis. de plextor is geupgr. Wie weet wat???

Verwijderd

ten eerste geen "on the fly" copies maken, dus niet van CD direct op CDRW maar altijd via een image op harddisk.

Vergeet ook niet DMA aan te vinken voor de Plex.

Heb je trouwens wel de VIA 4-in-1 drivers geinstalleerd?

Verwijderd

Nieuwste versie van nero gebruiken. Ik gebruik ook XP en plex12x10x32 en werkt perfect. Anders toch een je hardware testen en teruggaan met het kapotte onderdeel.

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Iets meer info misschien? Welk programma gebruik je/heb je gebruikt? Wat voor merk cdr's?

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad onder xp met mijn lite on brander, in combinatie met easy cd creator 5, maar als je ff zoekt op de site van adaptec, of roxio is het nu geloof ik, dan kun je daar een handleiding vinden om adaptec zonder problemen aan de praat te krijgen onder zp, veel plezier ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb allerlei brandprog geprobeerd (ook nieuwste nero, easy cd cr. 5.0 met xp patch) On the fly uitgezet. Allerlei cd rec geprobeerd. Image's gemaakt dus niet mijn cd rom geprobeerd bij kopietjes. Via versie 36v geinstall. DMA kan ik niet vinden in xp wel in 2000 maar daar had ie het probleem ook. Hij heeft ooit goed gedaan met Winoncd 3.8 maar die doet het niet onder xp

Verwijderd

ja maar die xp patch werkt niet in een keer ( tenzij ze nu een nieuwere winxp patch uitgebracht hebben), en er staat een klein handleidinkje bij over op welke volgorde je wat moet installeren om hem alsnog werkende te krijgen

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Test de CD-brander in een andere computer. Daar geen problemen? Test dan de CD-brander in je eigen computer met een ander OS. Dan weet je of het aan de hardware of aan de software ligt..

Bloed, zweet & koffie

Pagina: 1