Toon posts:

T.net te koop??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Femme zou je tweakers willen verkopen?

Niet zozeer dat ik dat zou willen, ik wou dat ik het geld had, maar wil ik gewoon effe weten.

Verwijderd

Laten we met z'n allen hopen van niet !!!!!
Dankzij Femme heb je op deze grote site maar een aantal banners en 1x een flash commercial gehad. Als zo'n grote site verkocht wordt, en dus in commerciele handen valt weet je al snel niet meer waar je het nieuws moet zoeken tussen al die reclame.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
elefino, ik vind dat een beetje een vooroordeel. Als iets commercieel is wil dat nog niet direct zeggen dat er heel erg veel reclame op komt te staan. Het ligt er volledig aan wat de persoon/bedrijf/whatever die het gekocht heeft met de site wil bereiken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het ligt er natuurlijk aan hoe je je toko verkoopt.

Mocht Tweakers.net ooit verkocht worden, dan wil ik dat de site incl crew overgekocht wordt. We blijven dan zelf zoveel mogelijk in charge.

Iedere commerciële investeerder zou moeten weten dat het zinloos is om Tweakers.net met banners vol te hangen, aangezien de bezoekers dan vertrekken.

Tweakers.net heeft wel als voordeel dat het ontzettend veel pageviews genereert, die zijn bij 1 banner per pagina al moeilijk vol te adverteren.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hey Femme,

Anders ga je de beurs op, El Nina heeft misschien nog wel wat tips over hoe je je familie het best kan "onderhouden". :)

Ik wil aandelen tweakers.net kopen, en ik schrijf me alvast in voor 3000 aandelen. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Ok Flagg, elk aandeel kost wel 1000 gulden, ik weet niet of je het wist :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zo te horen ben je al bij Nina geweest. >:)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Omdat de hele crew mee zou gaan is het niet echt een verkoop. Het zou dan gaan om een investering die het voor ons mogelijk maakt professioneler te gaan werken: bijv. full time mensen inhuren, eigen testlab, dat soort zaken.

Gewoon de hele toko voor xxx gulden overdoen aan een ander bedrijf (ook wel "cashen" genoemd) zal niet gebeuren

Verwijderd

xxx gulden?

ik dacht meer aan Fl. xx.xxx.xxx.xxx,- gulden :P
Pagina: 1