[ICS] internet werkt niet meer na ics

Pagina: 1
Acties:

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:02
Gisteren heb ik internet connection sharing van win98 SE geinstalled omdat ik in mijn netwerk automagisch ip-adressen uit wil laten delen (dhcp). Installlen ging goed; ook het uitdelen van ipadressen over de andere computers ging goed. Adressen zaten in de range 192.168.0.x.

Maar dan nu het probleem:
Ik kan niet meer internetten op de host computer (clients nog niet geprobeerd). Iedere keer als ik een internet appicatie open (explorer, outlook express, eudora, opera) krijg ik een foutmelding en loopt het programma vast (dit programma heeft een ongeldige bewerking...)

acties al ondernomen resultaat
ics verwijderd 0
norton system check 0
windows 98 se opnieuw geinstalled 0
gevloekt etc 0

iemand een idee wat ik nog kan proberen om het weer werkend te krijgen (behalve format c:)???
I'm desperate :? :'(

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > NT

DIT IS MIJN WEBSITE

• kockie
Nou, mijn topic is verplaatst zie ik... hopenlijk nu wel een antwoord... ik heb ff een plaatje van de foutmelding bijgevoegd:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.kock/download/foutmelding.jpg

wat ik nog was vergeten te zeggen: ik bel met een modem in. Het inbellen lukt wel, maar daarna lopen gewoon alle internet applicaties vast. Pingen werkt nog wel, netstat -a niet...

heeeeeeeeeeeeeeeelllllllpp

• Sn3akz
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ziet er serieus uit :) Ik denk TOCH (ondanks je bericht) dat Windows 98 opnieuw erop moet.. ging alles goed tijden ICS installeren?? Geen vaud meldingen?? Zal ongetwijfeld een DLL scheef zitten, maarja.. vind maar eens welke....

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 20:53 schreef kockie het volgende:
Nou, mijn topic is verplaatst zie ik... hopenlijk nu wel een antwoord... ik heb ff een plaatje van de foutmelding bijgevoegd:
[afbeelding]

wat ik nog was vergeten te zeggen: ik bel met een modem in. Het inbellen lukt wel, maar daarna lopen gewoon alle internet applicaties vast. Pingen werkt nog wel, netstat -a niet...

heeeeeeeeeeeeeeeelllllllpp
heb je naar je modem drivers gekeken? ik had eerst met een isdn kaart dat de comp na 10 min kapte en vastliep...... bleek dat ik me modem in t verkeerde pci slot had gezet voor een deel, maar ook dat ik verkeerde drivers had, kdraaide toen ME met 98 drivers........

Verwijderd

He maarten ik denk dat je een oude copy van t register moet terugzetten dan werkt t weer !
(heb je al gedaan heheheh)
gr
jakob (8>

• kockie
Nou jongens, bedankt voor het antwoord maar het werkt weer na terugzetten van een oud register... zoals (8> buitenb al zegt hierboven... de wijsneus...

bedankt voor de hulpies B-)

Pagina: 1