Gisteren heb ik internet connection sharing van win98 SE geinstalled omdat ik in mijn netwerk automagisch ip-adressen uit wil laten delen (dhcp). Installlen ging goed; ook het uitdelen van ipadressen over de andere computers ging goed. Adressen zaten in de range 192.168.0.x.
Maar dan nu het probleem:
Ik kan niet meer internetten op de host computer (clients nog niet geprobeerd). Iedere keer als ik een internet appicatie open (explorer, outlook express, eudora, opera) krijg ik een foutmelding en loopt het programma vast (dit programma heeft een ongeldige bewerking...)
acties al ondernomen resultaat
ics verwijderd 0
norton system check 0
windows 98 se opnieuw geinstalled 0
gevloekt etc 0
iemand een idee wat ik nog kan proberen om het weer werkend te krijgen (behalve format c:)???
I'm desperate
Maar dan nu het probleem:
Ik kan niet meer internetten op de host computer (clients nog niet geprobeerd). Iedere keer als ik een internet appicatie open (explorer, outlook express, eudora, opera) krijg ik een foutmelding en loopt het programma vast (dit programma heeft een ongeldige bewerking...)
acties al ondernomen resultaat
ics verwijderd 0
norton system check 0
windows 98 se opnieuw geinstalled 0
gevloekt etc 0
iemand een idee wat ik nog kan proberen om het weer werkend te krijgen (behalve format c:)???
I'm desperate
Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl