Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Je CPU is dus unlocked? Zal wel zijn dat omdat de CPU aan het werk wordt gezet door windows.
Grappig detail: linux maakt 'idle calls' zodat de cpu minder warm wordt. Zo kon ik met m'n overclockte celeron destijds wel in linux komen, maar niet in windows. Is geen voordeel voor linux, omdat de boel in principe ook crasht als je 'm dan in linux gaat stressen.
Grappig detail: linux maakt 'idle calls' zodat de cpu minder warm wordt. Zo kon ik met m'n overclockte celeron destijds wel in linux komen, maar niet in windows. Is geen voordeel voor linux, omdat de boel in principe ook crasht als je 'm dan in linux gaat stressen.
waarschijnlijk gaat je proc gewoon niet hoger, probeer eens hogere voltage (wat je denk ik ook al hebt geprobeerd) en misschien betere koeling aanbrengen.
Maar nogmaals het kan ook gewoon zijn dat je proc niet hoger gaat.
Maar nogmaals het kan ook gewoon zijn dat je proc niet hoger gaat.
39
Vcode mod zit er aan te komen 
En hij draait al op zijn max, 1.9v(L7 bridge verbonden)
Maar ik dacht dat het misschien aan Windows kon liggen ...
En de koeling .. naja, check me sig
En hij draait al op zijn max, 1.9v(L7 bridge verbonden)
Maar ik dacht dat het misschien aan Windows kon liggen ...
En de koeling .. naja, check me sig
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Mijn vorige Athlon, een 900, draaide (op standaard voltage=1,75v) ook niet op 10,5x100.. Daarbij kwam ie ook nauwelijks in Windows..
dan wacht ik eerst me vcore mod ff af.
krijg ik hopelijk deze week van Rick2001 terug ...
krijg ik hopelijk deze week van Rick2001 terug ...
Pagina: 1