Je eigen Topic dichtgooien ??

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50
Zou het niet hadig zijn als Tweakers ZELF hun topic kunnen dichtgooien als bv. hun vraag is beantwoord of als ze er per ongeluk 2 dezelfde hebben geopend ??
Hebben de admins wat meer tijd om kritisch door de topics heen te gaan en niet elke keer weer een loos topic moeten sluiten..toch? Reacties graag

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Dat zou idd een id zijn.
Ik liep er ookal een tijdje mee.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vraag me af of dat zo'n goed idee is.
Als mensen nou ff nadenken voordat ze op Submit drukken, kan er al een hoop leed voorkomen worden, denk ik zo.

• The Legend
Ja ok maar aangezien dat niet echt vaak gebeurt (dat nadenken) lijkt het me wel een erg handige optie...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Ben het eens met Kaj.
Mensen moeten eerst eens nadenken of wat ze willen posten wel goed is voor het desbetreffende forum en of het niet wat achterlijk is wat ze vragen. Vaak staat het ook in andere topics in het forum wat ze dan net niet gezien hebben: "Oops, I did it again".
Bovendien lijkt het mij ook een werk om iedereen authorization te geven om zelf over hun topics te oordelen.

Dus nee, lijkt me geen goed idee..

Verwijderd

als iemand zijn vraag nou is beantwoord en dan kan het makkelijk zijn om dat te kunnen doen dus het lijkt mij een goed idee omdat te in het php forum te stoppen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
[variant]
het lijkt mij beter als users hun posts zelf kunnen verplaatsen naar andere fora
[/variant]

DIT IS MIJN WEBSITE

• The Legend
Ja dat lijkt me ook wel een goeie als mijn id niet goed is...Kaj?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

jep, en de naam van dat Fora zou dus goed kunnen zijn: Beantwoorde vragen.

Maar vraagt dat weer niet een helehoop extra data verkeer/belasting, als de nieuwe Ladie's dat ook nog eens bij moeten houden.

Of vormt dat geen enkel probleem.

Mzzl Diamon

And The Only One

Pagina: 1