Zoek personen met MXStream-basic van Planet!

Pagina: 1
Acties:

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ik zoek personen zijn die MXStream basic hebben bij Planet internet.

Indien jij zo iemand bent en je hebt wat tijd over om iets te testen, stuur dan een mailtje (zie profiel).

Het is makkelijk als je het spel Midtown Madness 2 in bezit hebt of er zo aan kan komen.

Heb enorme lag problemen hoe meer spelers er komen (omslag punt is 4). Had ik eerst geen last van met een USB. Nu heb ik een ethernet en heb al veel geprobeerd, maar het probleem is niet opgelost.

Het enige wat je hoeft te doen is een keer een spel via de gamezone mee te spelen met 5 of meer personen. Als jij ook dezelfde problemen hebt, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn pc/modem ligt.

Dit dus.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het ligt niet aan je modem. Dit is een bekend probleem bij ADSL gebruikers. Het komt IMO door het feit dat je upload heel klein is maar je download niet. Op de een of andere manier krijg je hierdoor bizarre LAG-effect die je niet krijgt als je up en down gelijk zijn (ook al zijn ze allebei klein, bijv. 56K). Ik heb er ook last van.

Volgens mij is het niet op te lossen, gewoon met max 5 spelers spelen. Met meer spelers is het toch een zooitje ;)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
Meel dan ff :?

Hallo je zit hier op een FORUM, in een forum worden berichten gepost en is het niet zo dat je terug gemeeld wordt!

There is no magic.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
The mill, inderdaad het forum is om berichten te posten. Wil jij dan graag op de hoogte gehouden worden van wat ik met een eventuele persoon overleg om de lag op te lossen? Die info is vast niet interessant voor jou, maar zorgt er wel voor dat deze thread andere topics naar achteren drukt...

En Millyways, ik kan me herinneren dat we al eens gemaild hadden, maar je e-mail werkte niet meer toen ik replyde :?

Met een USB modem (zelfde download/upload) had ik geen probleem en dat snap ik nou net niet!

Dit dus.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Kheb met mijn mxstream basic via planet abo nooit enig last van lag gehad tijdens gamen via internet;

Q2/3
HL: CS
NFS Porsche
UT

op een snelle server heb ik dan een ping tussen de 30 en 50.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Bij MM2 heb je een goede ping tussen de 50 en 250. Tot 600 is het acceptabel spelen. Daarna wordt het vervelend.

Ik heb op zich een goede ping: op de game zone altijd 4 groen binnen europa en 3 groen in VS.

Alleen die lag he? (het spel gaat verder absoluut niet jerky, alleen alles wat binnenkomt - posities andere autos e.d. klopt voor geen meter)

Dit dus.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 15:12 schreef FunkyTrip het volgende:
En Millyways, ik kan me herinneren dat we al eens gemaild hadden, maar je e-mail werkte niet meer toen ik replyde :?
O? Weird. Het mail-adres waarmee ik hier ben geregistreerd zou moeten werken. Nou ja, als je nog eens wilt testen, dan ben ik beschikbaar (zodra ik MM2 op mn nieuwe WinXP heb draaien...). Heb alleen wel HCCNet, maar dat zou niet uit moeten maken.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Pagina: 1