Hallo, Ik ben al een hele tijd opzoek naar een pci scsi kaart met een d25 connector, ik heb al op verschillende plaatsen gezocht maar kan em niet vinden. Ik heb nl een scanner hier staan die er op werkt en ik heb wel een scsi kaart met d25 con. maar die is isa
. Dus reply aub ff als je weet waar ik deze kan krijgen
volgens mij moet zo`n 50 pins kaartje met een symbios 810 chipset erop wel werken
Verwijderd
Converters voor een paar 10tjes misschien net zo handig?
Adaptec 2906 is er een met een db25 pins achterop! Als je echt een kaartje wil.
Het gaat om een scsi kaart die ik moet hebben voor m'n scanner waar een aangegoten stekker aanzit (d25)
En als die adaptec 2906 wel goed is, waar kan ik die dan krijgen????
En als die adaptec 2906 wel goed is, waar kan ik die dan krijgen????
wat voor converter??Op woensdag 19 december 2001 14:03 schreef Flipke het volgende:
Converters voor een paar 10tjes misschien net zo handig?
goed bezig jochie, staat er ook wel bij of die aansluiting erop zitOp woensdag 19 december 2001 14:51 schreef Flipke het volgende:
Moet ik het echt zeggen dan???... JA!... ok: Hier
Ik heb een oude externe tape driven met een 25-pins SCSI aansluiting.
De bijgeleverde kabel is gelijk een verloop kabel van 50 pins SCSI-2 naar 25 pins. Lijkt met de makkelijkste oplossing
Die 50 pins SCSI-kaarten zijn overal te vinden. Ook in SCSI. Bijvoorbeeld de adaptec 29xx serie..
De bijgeleverde kabel is gelijk een verloop kabel van 50 pins SCSI-2 naar 25 pins. Lijkt met de makkelijkste oplossing
Die 50 pins SCSI-kaarten zijn overal te vinden. Ook in SCSI. Bijvoorbeeld de adaptec 29xx serie..
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
No offense, maar is die scanner van zulke hoge kwaliteit dat ie een complete scsi kaart waard is?
Voor 150,- koop je al een prima (USB) scannertje.
SCSI kaartje kost je +/- de helft, + dat je ook nog eens een convertor moet, scsi kaarten met 25p aansluiting (als bij die antieke ISA dingen) zie je amper.
Voor 150,- koop je al een prima (USB) scannertje.
SCSI kaartje kost je +/- de helft, + dat je ook nog eens een convertor moet, scsi kaarten met 25p aansluiting (als bij die antieke ISA dingen) zie je amper.
Pagina: 1