Automatisch laten afsluiten.

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 12:47
Hoi Adjes,

Is het een idee om oude topics die al een tijd niet meer ingebruik zijn automatisch te laten lokken? Ik kom af en toe een topic tegen die al maanden niets meer aan het doen is, en dan plaatst iemand een nieuw bericht en is het een oud "nieuw" bericht. Ik vind het zelf iets overzichterlijker als hij dan gesloten wordt en degene die er een info over wil een linkje aanmaakt.

THX

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:41 ]

• ge-flopt
Hoezo?
Sluit meteen die call en laat er dan maar een verwijzing naar maken... Die topics mogen met pensioen... vindik

Kan bwij wijze van om 2 uur 's-nachts een script draaien wat controleerd wanneer er voor het laatst gereageerd is, tel daar een x aantal tijd bij op en is dit langer dan eerder dan vandaag, dan een slotje.

Is maar een idee

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:40 ]

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een optie om topics een vinkje aan te kunnen geven -door een mod- om een topic na 2 maanden te trashen lijkt me veel handiger.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op woensdag 19 december 2001 15:00 schreef Nielsz het volgende:
Een optie om topics een vinkje aan te kunnen geven -door een mod- om een topic na 2 maanden te trashen lijkt me veel handiger.
Want :?

Dan verlies je diverse topics die nog relevant kunnen zijn ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op woensdag 19 december 2001 14:58 schreef hdd het volgende:
En als iemand nog een vraag over een oud topic heeft, is het handiger om dat topic op te schoppen ipv een 2 delig onderwerp ervan te maken ;)
Ja, dat zou je denken, schop je een topic omhoog omdat je hetzelfde probleem hebt, word ie gesloten omdat je geen topics omhoog mag schoppen :?

Nou ja, verder kan je deze 'feature' ook maken met een cron, maar echt handig lijkt het me niet..

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:56
Leuk: er schijnt een groot viper2 topic te zijn in de GoT database (zelfs dubbel: van voor BC3 en van na de BC3, is gewoon lange tijd in gepost)

Mensen gebruiken de search niet, maar posten in allemaal kleine topics. Als er vervolgens iemand zoekt op "Viper2 problemen", krijgt ie een hele rits topics, terwijl dat net zo goed allemaal in dat ene topic had gepast die volgens jou systeem dus op slot staat :(

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 15:02 schreef Traag het volgende:

[..]

Want :?

Dan verlies je diverse topics die nog relevant kunnen zijn ;)
Nee want je trashed alleen niet relevante informatie.
Informatie over hoeveel frikandellen je op hebt vandaag zijn niet relevant hoor :)

• ge-flopt
Omhoog schuppen mag inderdaad niet, maar door er b.v. een slotje op te zetten, voorkom je juist dat een topic omhoog geschupt wordt.

Je voorkomt ook dat mensen onnodig een topic omhoog schuppen.

Wat je ook voorkomt is dat topic, onnodig vervuild worden, met opmerkingen dit heb ik ook, waardoor dat iemand eerst het gehele topic door moet lezen alvorens hij door heeft wat het probleem is. Zo zorg je ervoor dat hij/zij eerst duidelijk uit moet leggen wat zijn probleem is en waarschijnlijk door het geheel voor zich zelf op een rijtje te zetten het misschien zelfs al oplost.

:9 die laatste voorkomt is langer geworden dan ik dacht...

• ge-flopt
Niemand van de Adjes die reageerd? Vindt ik jammer... Laat jullie (kerst)licht er eens op schijnen jongens en meisjes.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 15:56 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Nee want je trashed alleen niet relevante informatie.
Informatie over hoeveel frikandellen je op hebt vandaag zijn niet relevant hoor :)
Waarom dan na 2 maanden thrashen? Kan dan toch ook meteen nadat het topic afzakt. :o
En topics zoals deze staan alleen in de HK, is ook niet erg op zich.
Op zaterdag 22 december 2001 12:19 schreef ge-flopt het volgende:
Niemand van de Adjes die reageerd?
Uhm..
Op woensdag 19 december 2001 23:51 schreef ge-flopt het volgende:
Omhoog schuppen mag inderdaad niet, maar door er b.v. een slotje op te zetten, voorkom je juist dat een topic omhoog geschupt wordt.
Dat was dus iemand vergeten met dit topic. >:) :P :+

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:27 ]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ten eerste is het niet implementeerbaar vanwege topix..

Ten tweede zie ik het nut hier niet heel erg van in? Het is niet per definitie erg als een topic omhoog wordt geschopt. Het enige nare als dit gebeurd, is als dit gebeurd zonder dat er iets nieuws of zinnigs wordt toegevoegd aan de discussie. In alle andere gevallen mag je een topic omhoog schoppen.

• ge-flopt
OK!!
SLOTJE :) (Ja dit was getyped met de caps lock!!)
Pagina: 1