Search die nieuwe de oude en nog veel meer

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:38
Die search he die werkt nou al een hele tijd niet vanwege de server loads. Daarom is er iemand geweest die een eigen search heeft ontworpen. dus konden we nog seeds searchen

nu ben ik naar iets van 2 dagen geleden op zoek kan die search het niet vinden want hij is niet meer helemaal up to date

daarnaast lijkt het mij dat de search op die 2 nieuwe athlon's het toch wel moet kunnen doen of ligt dit weer aan mij ????

in ieder geval we mochten er niet over klagen maar ik vind nu met die nieuwe server dat ik er wel een heel klein redentje toe heb .

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Waarom heb ik toch het gevoel dat dat tegelijk met de nieuwe PHP (whatever it may be :) ) opgelost gaat worden???

Tell me I'm right pleaaaase, i'm right aren't I?? :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Het lag meer aan ubb dan aan die bakken bij rackspace geloof ik.

Met php zou ut opgelost moeten zijn ja maar php is er nog niet en die binnenkort wordt steeds later :)