Wat wordt het warmste in mijn pc?

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
De vraag wat wordt het warmste in mij pc.

Mij pc maakt redelijk wat kabaal, maar ik weet niet welk onderdeel in mijn pc dat doet.
Ik heb een AOpen HQ45Pro kast en een Spire koeler op mijn Athlon XP 1700+

Nou is de vraag welke maakt het meeste kabaal de Spire of de koeler in de Voeding vande aopen kast.

Verwijderd

Proccesor en voeding

• damouzer
Mmm als ik de Voedings fan zou vervangen door een andere, zou dat dan nog wat schelen?

Verwijderd

processor wordt het heetst, maar ik heb geen ervaring met een spire, dus ik weet niet hoeveel lawaai die maakt, als die fan van je voeding goed vies is kan die ook wel geluidjes gaan maken

• damouzer
Mmm vies is ie zeker niet hij is splinter nieuw!
Maar als ik het geluid iets zou kunnen reduceren, zou dat leuk zijn.

Ik heb wel is gelezen dat de ventilators in de voeding van aopen aardig luidruchtig zijn.

Maar op nou de fan mijn athlon even stil te zetten, om te kijken wat voor geluid de voeding maakt, dat lijkt mij niet zo'n goed idee :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kast open, oren erbij, dan hoor je toch vanzelf waar de meeste herrie vandaan komt ?

Verwijderd

Cooler..... :9

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Koeling proc. maakt bijna altijd het meeste geluid. Ik heb zelf een nieuwe 6800 toeren ventilator er op gezet voor een 4400 toeren. Nou dat kan je horen, maar alles went hoor :P.