Toon posts:

lg flatron 795 plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lg flatron 795 plus, en als ik hem opstart dan zie ik aan de zijkant zwarte balken, na een kwartier of een half uur, is het beeld goed uitgerekt en zijn de balken verdwenen, ik neem aan dat hij dus op moet warmen, maar dat hoeft toch niet zo lang te duren, want mijn oude monitor hoefde dat helemaal niet, deze is net een half jaar oud, dus hoeft dat ook niet, weet iemand een oplossing

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 13:06 schreef Xaris het volgende:
Ik heb een lg flatron 795 plus, en als ik hem opstart dan zie ik aan de zijkant zwarte balken, na een kwartier of een half uur, is het beeld goed uitgerekt en zijn de balken verdwenen, ik neem aan dat hij dus op moet warmen, maar dat hoeft toch niet zo lang te duren, want mijn oude monitor hoefde dat helemaal niet, deze is net een half jaar oud, dus hoeft dat ook niet, weet iemand een oplossing
Waarom leg je het niet voor aan LG zelf??
Misschien is het een technisch defect. Ik neem aan dat je nog garantie hebt...

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
ik heb dit met mijn eizo, maar van balken kan ik niet spreken, het is een paar milimeter die in de eerste 10 minuten weer weggaan. Ook de convergentie is eventjes minder, dat duurt een minuut denk ik.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n LG 795 flatron.
De mijne doet er meestal wel zo'n 22 minuten over helemaal
mooi strak te trekken.

Maar hoe breed zijn jouw balken.

Bij mij scheelt het ongeveer 1.5 millimeter tussen
warm en koud. Is wel een hele grove schatting.

Maar als ze bij jouw 1 cm. zijn dan moet je ff bellen vrees ik.

Verwijderd

Ik heb een heleboel problemen gehad met deze monitor, ik heb mijn monitor tot 4 x toe voor de garantie omgeruild in 2 jaar tijd.
De garantie van LG is echt zeer slecht, officieel is het 24 uur maar het duurde bij mij bijna altijd langer, tot 2 maanden aantoe. Ik heb zelfs een keer een monitor ontvangen van LG wat een verkeerd type was en die monitor was zo slecht en onhelder dat je er niet na kon kijken.

Ik had altijd problemen met de monitor dat hij zijn instellingen weer vergat van het beeld. Wanneer ik het beeld in de mooi in de hoeken zette met een warme of koude monitor dan ging het beeld na een paar keer aan en uit gaan weer terug naar de fabrieksinstellingen ofzo.

Nu heb ik een redelijk goede LG 795FT plus monitor en nu heb ik ook nog het probleem dat het beeld pas goed wordt nadat de monitor 15 tot 30 minuten aan staat. Maar dat neem ik dus maar voor lief, de garantie van LG staat voor omruilen, je krijgt dus een monitor die ook 2e hands is en die iemand anders heeft ingeleverd die er een probleem mee had ondervonden. Klote garantie dus.
jaja: 3 jaar onsite!! :r :r grrr LG SUCKS!!!!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij duurt het ook +/- een half uur voordat ie echt beeldvullend is. Aan het begin is er bij mij ook een rand te zien van een paar mm, dus ik denk dat het zo hoort bij deze monitor, gezien de andere reacties.

offtopic:
Ik wacht nu ook op een NIEUWE LG 795FT+ monitor, de mijne vertoont nl. een vage waas aan alle randen. Heb vorige week een telefoontje gehad dat de nieuwe bestelt zijn, dus dat komt hopelijk wel goed.
Pagina: 1