Ik zit met het volgende, ik heb een gedeelte van een XML file geencrypt met een RSA sleutel, als ik hem dan weer wil decrypten krijg ik de volgende foutmelding van de Parser:
org.xml.sax.SAXParseException: An invalid XML character (Unicode: 0xb) was found in the element content of the document
Volgens mij heeft dit te maken met het inlezen van de xmlfile, het rare is dat het wel werkt op de ontwikkel computer, maar als ik de broncode op een andere computer installeer krijg die foutmelding! De paden zijn het zelfde, ik gebruik dezelfde *.jar files.
Mijn XML file ziet er als volgt uit:
<FactuurMessage>
<Factuur>
<ContainerId>GATU 087.845.0</ContainerId>
<RekeningNummer>1234.567.890</RekeningNummer> <Bedrag><Encrypt><DecryptionInfo><PropertyList></PropertyList><Key></Key></DecryptionInfo><CipherText>UFNXXeOPwO2uXYbLCLNtr2Q9K4JLyyj/CKFa5Lqw9BH9xI9ujLta/VSxNMV2wgxC3B6GJVIIssXW
TkRWQn9cuQ==</CipherText></Encrypt></Bedrag>
</Factuur>
</FactuurMessage>
Het element <Bedrag> moet dus gedecrypt worden
Wie kan mij helpen ???
org.xml.sax.SAXParseException: An invalid XML character (Unicode: 0xb) was found in the element content of the document
Volgens mij heeft dit te maken met het inlezen van de xmlfile, het rare is dat het wel werkt op de ontwikkel computer, maar als ik de broncode op een andere computer installeer krijg die foutmelding! De paden zijn het zelfde, ik gebruik dezelfde *.jar files.
Mijn XML file ziet er als volgt uit:
<FactuurMessage>
<Factuur>
<ContainerId>GATU 087.845.0</ContainerId>
<RekeningNummer>1234.567.890</RekeningNummer> <Bedrag><Encrypt><DecryptionInfo><PropertyList></PropertyList><Key></Key></DecryptionInfo><CipherText>UFNXXeOPwO2uXYbLCLNtr2Q9K4JLyyj/CKFa5Lqw9BH9xI9ujLta/VSxNMV2wgxC3B6GJVIIssXW
TkRWQn9cuQ==</CipherText></Encrypt></Bedrag>
</Factuur>
</FactuurMessage>
Het element <Bedrag> moet dus gedecrypt worden
Wie kan mij helpen ???