Toon posts:

Het decrypten van een xml file in java

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende, ik heb een gedeelte van een XML file geencrypt met een RSA sleutel, als ik hem dan weer wil decrypten krijg ik de volgende foutmelding van de Parser:

org.xml.sax.SAXParseException: An invalid XML character (Unicode: 0xb) was found in the element content of the document

Volgens mij heeft dit te maken met het inlezen van de xmlfile, het rare is dat het wel werkt op de ontwikkel computer, maar als ik de broncode op een andere computer installeer krijg die foutmelding! De paden zijn het zelfde, ik gebruik dezelfde *.jar files.

Mijn XML file ziet er als volgt uit:

<FactuurMessage>
<Factuur>
<ContainerId>GATU 087.845.0</ContainerId>
<RekeningNummer>1234.567.890</RekeningNummer> <Bedrag><Encrypt><DecryptionInfo><PropertyList></PropertyList><Key></Key></DecryptionInfo><CipherText>UFNXXeOPwO2uXYbLCLNtr2Q9K4JLyyj/CKFa5Lqw9BH9xI9ujLta/VSxNMV2wgxC3B6GJVIIssXW
TkRWQn9cuQ==</CipherText></Encrypt></Bedrag>
</Factuur>
</FactuurMessage>

Het element <Bedrag> moet dus gedecrypt worden ;)
Wie kan mij helpen ???

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
org.xml.sax.SAXParseException: An invalid XML character (Unicode: 0xb) was found in the element content of the document

Is inderdaad een fout bij het parsen van het bestand, probeer de element erbij te vinden die deze fout veroorzaakt (deze kan je in een tijdelijke variabele stoppen), dan kan je in iedergeval zien waar deze fout veroorzaakt word.

Ik neem aan dat je na het parsen het bedrag veld weer wilt de-crypten ?

Heb je er ook een DTD (of een vergelijkende variant) bestand aan gekoppeld ? als dat zo is controlleer dan of het bedrag veld niet alleen maar nummeriek mag zijn, anders gaat de parser daarvan over ze nek.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

gebruik je wel de goede keystore?
wij hebben zelf 1œ dag zitten prutsen met ongeveer het zelfde probleem, toen kwamen we er achter dat we de verkeerde keystore gebruikte.

i.i.g. veel suc7

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor