Toon posts:

welk overclock mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gezocht, ben al een paar dagen bezig om goed voor te bereiden.

Ik ben al een paar topics tegen gekomen van peepz met een MSI board, voornamelijk de K7T, die moeite hadden de FSB op te schroeven. Nou wil ik toch even zeker weten of dat gewoon een foute productie was of dat het aan MSI ligt?
Ik twijfel nu tussen de ABIT KG7 (Lite) en de MSI K7T Pro2. Waarom? ze zijn niet te duur en worden alleen voor gamez ingezet. Er komt minimaal een 1800+ AGKGA-Y op met CAS2 geheugen van Micron/Crucial/Corsair tenzij iemand dat afraadt. Ik las in een test dat de MSI het snelst was, maar alstie bout OC-ed heb ik er niets aan. Ik heb maar 2 pci sloten en 1 agp nodig thats it. Pro2 is lekker omdat er dan ook USB2 op zit. Alleen vind ik het OC-en belangrijker.

Dus mensen met ervaring... gaarne efkes delen 8-)

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:34

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Mjah, ik geloof dat abit de naam had dat er flink mee te overklokken was...

Ik heb gisteren net een abit kr7a (geen raid) gekocht voor 450 piek bij funprice. Alleen is me pc nog niet helemaal compleet, dus kan ik niks testen (geen videokaart).
Maar aan alle reviews te zien is dit bordje heel snel en vaak ook goed te overklokken. Dus als je er dat bedrag voor over hebt, heb je de kt266a chipset van via en een goed te oc-en bord...

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

Ik geloof dat op het ogenblik de Epox 8KHA+ het verst te OC'en is, althans op dit mobo worden de hoogste FSB's gehaald.